Sarafina Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #21 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Så flott, takk, dere hjelpsomme mennesker her inne! Så gøy at man kan få kjøpt en sånn blomsterkrans i butikkene! Takk for tipset, gleder meg til å dra på shopping torsdag Merker at jeg selv kanskje har mest lyst på en hvit sommerkjole som jeg også kan bruke ved senere anledninger. Men er usikker på om jeg da vil bli "underdressed". Men kanskje det funker hvis jeg kjører på med blomsterkrans og store platåsko, kanskje et belte i livet, peacekjede eller gullfargede store smykker i tillegg. Så kan det kanskje gå. Vel, jeg får prøve kjoler og se, finne en jeg synes sitter fint og passer kroppsformen min, og ta det derfra. Litt viktig å føle meg fin også på fest Jeg skal sjekke UFF også, men har litt dårlige erfaringer - mye lettere å finne sin egen størrelse og klær som passer kroppen i en kjedebutikk, enn å lete "etter nåla i høystokken" som jeg føler det kan være i Second hand-butikker. Så jeg er glad kjedebutikkene har endel i 70-tallsstil. Men man kan jo være heldig Endret 18. juni 2013 av Sarafina
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juni 2013 #22 Skrevet 18. juni 2013 Jeg skal på en slik fest i juli (i syden, derfor lett antrekk), og trenger tips! Liker best kjole - hva slags kjoler er "typisk 70-tall", og hvor finner jeg disse? Jeg liker best korte kjoler (cirka til knehøyde) da jeg ikke er så høy. Hva med håret? Funker løse krøller? Jeg har halvlangt/langt hår. PS: legger ved bilde av en kjole jeg har hjemme. Vurderer å bruke denne, men den er vel ikke helt innenfor som 70-talls, mer 80 kanskje? http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/klanningar-tunikor/ccollection-cdresses-p1.html#product_169561 tips til farger: Brunt og oransje. Var visstnok en kul fargekombi på 70 tallet. og slengbukser. Ville tatt meg en tur innom fretex 2
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juni 2013 #23 Skrevet 18. juni 2013 Jeg skal på en slik fest i juli (i syden, derfor lett antrekk), og trenger tips! Liker best kjole - hva slags kjoler er "typisk 70-tall", og hvor finner jeg disse? Jeg liker best korte kjoler (cirka til knehøyde) da jeg ikke er så høy. Hva med håret? Funker løse krøller? Jeg har halvlangt/langt hår. PS: legger ved bilde av en kjole jeg har hjemme. Vurderer å bruke denne, men den er vel ikke helt innenfor som 70-talls, mer 80 kanskje? http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/klanningar-tunikor/ccollection-cdresses-p1.html#product_169561 den der var jo så fin at jeg hedde brukt den til vanlig 1
Sarafina Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2013 tips til farger: Brunt og oransje. Var visstnok en kul fargekombi på 70 tallet. og slengbukser. Ville tatt meg en tur innom fretex ja! og det er jo en fargekombo som ikke har vært så mye å se siden Thanks! Forresten, hadde på meg den Gina-kjolen i dag. Veldig fornøyd med den, den blir nok ikke med på 70-tallsparty
Sarafina Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #25 Skrevet 20. juni 2013 Har vært ute og handlet. Hva synes dere om dette antrekket? Vær helt ærlige - jeg har nemlig deponert og har god tid å bytte tilbake hvis det ikke funker... Valgte kjolen fordi den passet kroppsfasongen min, men er dette 70-s? http://indiska.com/se/Mode/Kl%C3%A4nningar/ENAMEL/p/102000546MULTI Disse beige skolene fra Aldo: http://www.aldoshoes.com/us/women/shoes/wedges/93655005-decina/81?gan_clickID=0004df9b66404e4f0ae3a5cbe0006574&gan_affID=k108283&gan_affName=ShopStyle.com&cm_mmc=Affiliate-_-GAN1-_-ShopStyle.com-_-k108283 Hårbandet er i ensfarget gull (ikke dette, men det liknet litt på tykkelsen): http://glitter.no/produkter/# Mangler da store gullfargede armbånd (som foreslått her inne av dere), evt krøller i håret og evt øredobbber. Helt ærlig. hva synes dere?
Jolene Skrevet 20. juni 2013 #26 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Kjolen: helt ok, men ikke helt 70-tall, for svake farger Sko: søte, men er ikke fan av sånn såle. De så gode ut da! Hårbånd fikk jeg ikke opp, kom bare til hovedsiden med produkter :frown: Men kan funke med et belte i livet, og noen lange smykker til? og krøllete hår og øredobber. Edit: ikke meningen å høres så krass ut altså! Så nå at det kunne virke sånn! Endret 20. juni 2013 av Gitte.
Sarafina Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #27 Skrevet 20. juni 2013 Kjolen: helt ok, men ikke helt 70-tall, for svake farger Sko: søte, men er ikke fan av sånn såle. De så gode ut da! Hårbånd fikk jeg ikke opp, kom bare til hovedsiden med produkter :frown: Men kan funke med et belte i livet, og noen lange smykker til? og krøllete hår og øredobber. Takk! Hva med denne? Prøvde den også (tunika men kan bruke som kjole). Valgte den grønne fordi den satt fint på kroppen. http://indiska.com/se/Mode/Tunikor/LINDA/p/101826522MULTI Jeg kjøpte denne hvite kjolen også, hva synes dere om den? regner med den ikke egner seg på 70s party? Jeg kjøpte den fordi jeg syntes den var fin til andre anledninger: http://indiska.com/se/Mode/Kl%C3%A4nningar/DANIELLE/p/101968521OFFWHITE
Jolene Skrevet 20. juni 2013 #29 Skrevet 20. juni 2013 Men den blir kanskje litt varm? Uansett så tror jeg at begge kjolene kan bli skikkelig kule med rett tilbehør
Sarafina Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #30 Skrevet 20. juni 2013 Oh! Den andre var skikkelig kul! Hvem av dem, den blå? Den hadde jo lange armer ja, også var den litt kort på beina
Jolene Skrevet 20. juni 2013 #31 Skrevet 20. juni 2013 Hvem av dem, den blå? Den hadde jo lange armer ja, også var den litt kort på beina Da ville jeg gått for den første Met et belte i livet også litt lange kjeder til (gjerne fler på en gang) og sånne armbånd du snakket om+hårbånd+øredobber+krøller i håret
Sarafina Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #32 Skrevet 20. juni 2013 Da ville jeg gått for den første Met et belte i livet også litt lange kjeder til (gjerne fler på en gang) og sånne armbånd du snakket om+hårbånd+øredobber+krøller i håret Nå er jeg kanskje litt sløv-men mener du da den langermede blå tunikaen jeg la ut, eller den første grønne med litt svake farger? Hva synes du om den hvite?
Jolene Skrevet 20. juni 2013 #33 Skrevet 20. juni 2013 Nå er jeg kanskje litt sløv-men mener du da den langermede blå tunikaen jeg la ut, eller den første grønne med litt svake farger? Hva synes du om den hvite? Mente den første du la ut Den hvite blir kanskje litt varm, samme som med den blå? Helt ok å være sløv, er sånn selv ofte
Sarafina Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #34 Skrevet 21. juni 2013 Mente den første du la ut Den hvite blir kanskje litt varm, samme som med den blå? Helt ok å være sløv, er sånn selv ofte Thank you, da har jeg en plan Tilbehør har jo så mye å si, det kan "sprite" opp et ellers noe anonymt 70-tallsantrekk
Jolene Skrevet 21. juni 2013 #35 Skrevet 21. juni 2013 Thank you, da har jeg en plan Tilbehør har jo så mye å si, det kan "sprite" opp et ellers noe anonymt 70-tallsantrekk Så bra! Veldig enig angående tilbehør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå