Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Kjæresten min gikk ned for å hente noe, og når han kom tilbake var han helt rar. Jeg spurte hva det var, og han ble helt stiv i blikket og sa "det er ingenting". Rett etter på gikk han for å hente noe i bilen, og da han kom tilbake var han like rar. For meg virket det som det var noe, så jeg spurte igjen. Fikk det samme svaret "det er ingenting" og han begynte å snakke om andre ting hver gang jeg prøvde å finne ut av hva det var med han. Han hadde det samme uttrykket som da han juger.. Han ble sint og skriker, eller så sier han ingenting. Synes dette var merkelig; greit nok at det ikke var noe, men reaksjonen hans var litt merkelig.. Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men vil kanskje ha noen synspunkter, fordi kjæresten min gidder ikke svare når jeg snakker til han.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Selvfølgelig vil han ikke snakke når du maser. Han har sagt det ikke er noe og du fortsetter å mase. Naturlig å trekke seg unna da
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Kanskje han har snakket med noen, mens han var nede i bilen? Kanskje han planlegger noe? Utroskap eller innkjøp av diamantring kanskje? Kanskje han var nede i bilen og tok seg noen kjappe runk, da det er pinlig å gjøre det i sengen uten deg? Kanskje han ikke vil snakke med deg, fordi han ikke vet hvordan? Its a conspiracy theory. What to believe? What we can see or can't? What about our third eye? Whaaat? Anonymous poster hash: 8b121...911 2
Havbris Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Kjæresten min gikk ned for å hente noe, og når han kom tilbake var han helt rar. Jeg spurte hva det var, og han ble helt stiv i blikket og sa "det er ingenting". Rett etter på gikk han for å hente noe i bilen, og da han kom tilbake var han like rar. For meg virket det som det var noe, så jeg spurte igjen. Fikk det samme svaret "det er ingenting" og han begynte å snakke om andre ting hver gang jeg prøvde å finne ut av hva det var med han. Han hadde det samme uttrykket som da han juger.. Han ble sint og skriker, eller så sier han ingenting. Synes dette var merkelig; greit nok at det ikke var noe, men reaksjonen hans var litt merkelig.. Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men vil kanskje ha noen synspunkter, fordi kjæresten min gidder ikke svare når jeg snakker til han. Dette må du utdype litt. Opplysningene du gir er ikke egnet til å gi oss et bilde her. Hvis du har mast mye, så har han sikkert blitt irritert. Hva er det du mistenker?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Han så vel et spøkelse der nede. Anonymous poster hash: 4ae33...99c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Hvis han plutselig begynner å stille seg opp å stirre på veggen eller har rare briller ville jeg komt meg unna i en fei! Anonymous poster hash: 9aa12...e81
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Kjæresten min gikk ned for å hente noe, og når han kom tilbake var han helt rar. Jeg spurte hva det var, og han ble helt stiv i blikket og sa "det er ingenting". Rett etter på gikk han for å hente noe i bilen, og da han kom tilbake var han like rar. For meg virket det som det var noe, så jeg spurte igjen. Fikk det samme svaret "det er ingenting" og han begynte å snakke om andre ting hver gang jeg prøvde å finne ut av hva det var med han. Han hadde det samme uttrykket som da han juger.. Han ble sint og skriker, eller så sier han ingenting. Synes dette var merkelig; greit nok at det ikke var noe, men reaksjonen hans var litt merkelig.. Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men vil kanskje ha noen synspunkter, fordi kjæresten min gidder ikke svare når jeg snakker til han. Han har ikke fått et lite sjokk, da? Oppdaget at alle feriepengene er borte fra konto eller at noen har dundret inn i et lite synlig sted på bilen uten å si fra? Om noen er ute en kjapp tur og kommer "rar" tilbake må det jo ha inntruffet noe i de få minuttene. Eller kanskje eksen din sto naken i garasjen, malt rosa fra topp til tå, og skrek at han ville ha deg tilbake? Anonymous poster hash: 98396...7bf 2
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Ja, men rart han sier at det ikke var noe, når det var så tydelig at det var et eller annet. Hadde det ikke vært noe han ville skjule, så hadde han jo sagt det selv
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Ja, men rart han sier at det ikke var noe, når det var så tydelig at det var et eller annet. Hadde det ikke vært noe han ville skjule, så hadde han jo sagt det selv Kanskje han selv har bulket bilen/brukt opp alle pengene? (Eller noe helt annet). Ikke alltid så lett å innrømme at en har gjort noe dumt... Anonymous poster hash: 98396...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå