AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Hei, Jeg har fått dette i Norge, fant massøren på nett etter en anbefaling, vet ikke om han er aktiv enda, men det var en deilig opplevelse, helt ukomplisert http://debatt.sol.no/content/unn-deg-ro-amp-varme-hender-0 Anonymous poster hash: 46fe7...fec
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Hei, Jeg har fått dette i Norge, fant massøren på nett etter en anbefaling, vet ikke om han er aktiv enda, men det var en deilig opplevelse, helt ukomplisert http://debatt.sol.no/content/unn-deg-ro-amp-varme-hender-0 Anonymous poster hash: 46fe7...fec Det var en veldig gammel annonse! Holder han på ennå? Jeg trodde det var litt risky med sånt etter at sexkjøpsloven kom. En venninne av meg pleier å dra til utlandet for denslags. Anonymous poster hash: 79c9b...167 2
Mann 42 Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Altså "fittemassasje"? jeg skulle tro det var litt kilent, ja. Pun intended. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Hva er yoni massasje? 0.o Anonymous poster hash: 22c22...c90
Mann 42 Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Hva er yoni massasje? 0.oAnonymous poster hash: 22c22...c90 "Yoni" er ordet hinduene bruker for de kvinnelige kjønnsorganene, iallfall i rituelle sammenhenger. Omtrent som en "lingam" i praksis er det samme som en penis.
Gjest KateW Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Jeg har fått det ja, men ikke via annonse på internettet.
anonymbruker34 Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Her var det mye uriktig og mange misforståelser om yoni-massasje. Dette er noe du kan utføre helt på egen med bruk av yoni wands (yonistav). Det er også mye bedre du gjør det selv og blir komfortabel med dette på egenhånd isteden for få det utført av fremmede. Det er mange positive effekter med bruk av yoni wand, og også yoni egg, jeg har selv hatt stor nytte av dette etter fødsel
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 anonymbruker34 skrev (59 minutter siden): Her var det mye uriktig og mange misforståelser om yoni-massasje. Dette er noe du kan utføre helt på egen med bruk av yoni wands (yonistav). Det er også mye bedre du gjør det selv og blir komfortabel med dette på egenhånd isteden for få det utført av fremmede. Det er mange positive effekter med bruk av yoni wand, og også yoni egg, jeg har selv hatt stor nytte av dette etter fødsel Er det en grunn til at du finner tråder som er 2-11 pr gamle for å svare på dette? Anonymkode: 2810d...606
anonymbruker34 Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 (endret) 16 hours ago, AnonymBruker said: Er det en grunn til at du finner tråder som er 2-11 pr gamle for å svare på dette? Anonymkode: 2810d...606 Ja, jeg jobber som sexolog og underviser om blant annet dette og når jeg søkte på google nylig så kom disse resultatene fra Kvinneguiden høyt opp. Ved å legge inn korrekt informasjon som oppklarer her kan neste person som søker slik jeg gjorde unngå uriktig informasjon. Det er helt unødvendig å oppsøke noen for utføre dette på deg Det er det som er skummelt med google, gammel og uriktig informasjon blir stående ukorrigert til all tid, men nå har jeg korrigert her hvert fall Endret 9. februar 2022 av anonymbruker34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå