AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hvilken farge bruker dere og hvilken hudfarge har dere? Vet at det er vanskelig å beskrive, men Jeg er blek, mer rosa/blå enn gul i huden og bruker NC20 i Mac-foundation. Tenkte å bestille Light? Fairly light er for lys..Anonymous poster hash: a50e2...bfb
Gjest Kaxxy Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Jeg bruker Fairly light om vinteren, og Light om sommeren! Funker veldig bra. Men jeg er dog litt mer gul i huden!
Gjest BabyBlue Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Fairly light, men må snart bytte ett hakk opp ser jeg. Den er også litt for rosa, da jeg er mer gyllen i huden enn rosa.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er redd for at light blir for mørk, men jeg kan vel blande de to da Anonymous poster hash: a50e2...bfb
Gjest Xhuckles Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Jeg var innom MAC og spurte de om å hjelpe meg å finne rett foundation, jeg har nå brukt denne i en lang periode (NC20), men etter å ha prøvd foundation finder på siden deres viste det seg at dette ikke stemte. Etter å ha prøvd den anbefatle ser jeg det at jeg faktisk brukte feil farge, jeg endte med en NW20 istedet. Du kan prøve selv http://www.maccosmetics.com/product/158/13055/index.tmpl Endret 23. juni 2013 av Xhuckles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå