Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har en venn av det motsatte kjønn som jeg har kjent et par år. I går så vi på film, og underveis i filmen tar han meg på knærne et par sekunder, en gang tok han meg på magen, og sier noe som "åh, glemte at du ikke var kitli", hvorpå jeg bare smiler litt, men inviterer IKKE til noe mer. Ellers hver gang vi er sammen tar han meg kanskje på magen eller noe om vi sitter en plass. Han mangler litt sosiale antenner, og det er ikke hans skyld at han er litt retArd på området ...

Hvordan skal jeg løse slike hendelser i fremtiden? Vil ikke lage sur og anstrengende stemning mellom oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...han skulle vel ikke være fra Vågå vel? :klo: Ikke sitte så nær ham ved neste film, kanskje?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han mangler litt sosiale antenner og det er ikke hans skyld at han er litt retard på området?

Da bør du informere ham da. Lære ham opp litt og vise han hvordan en akseptabel oppførsel er.

Anonymous poster hash: 5df04...5ba
  • Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hvorfor skal jeg lære ham?????

Jeg satte meg litt unna ham men han satte seg nærmere og nærmere. Gawd.

• Liker 1
Skrevet

Sitte i en stol med plass til kun èn? :)

• Liker 2
Gjest Naria
Skrevet

Det er jo åpenbart at han er interessert i noe mer enn vennskap. Jeg hadde sluttet å omgås han alene.

• Liker 1
Skrevet

Filmkveld med mann og kvinne? Det er ikke han som er sosialt treg. Det blir som om en mann inviterer deg på nachspiel med bare dere to, og du blir irritert fordi det viste seg at han forventet sex...

• Liker 7
Skrevet

Du, ikke han, er sosialt treg her. Han er seksuelt interessert i deg og når du har filmkveld alene med han antar han, med rette, at du er interessert i han. Kvinner...

• Liker 3
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Dette var midt på lyse dagen, hvor han i tillegg visste at jeg var superslækk. Han er kjent for å ha litt dårlige antenner, men utenom de greiene er han hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan kan jo være interssert i deg på dagen også ;)

Anonymous poster hash: 59cd8...962
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann har jeg flere ganger vært på og hatt selv filmkvelder, uten at det skulle ligge noen seksuelle undertoner ved det. Og hvem av dere som er noe sosialt tilbakestående vil jeg ikke ligge meg inn på, men det virker jo som det har oppstått en liten kommunikasjonssvikt et sted, siden dere ikke er helt på samme side i boken.

Dette kan løses med en åpen og informerende samtale, som regel.

Dette ville muligens ha vært den beste fremgangsmåten uten at noen av dere trenger å være en rain man.

Hilsen en mann.

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har sagt til ham et par ganger at jeg ser på ham som en venn, og at jeg liker eldre menn OSV. Jeg har aldri gjort noe som har fått ham til å innbille seg noe mer. Herregud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var midt på lyse dagen, hvor han i tillegg visste at jeg var superslækk. Han er kjent for å ha litt dårlige antenner, men utenom de greiene er han hyggelig.

Du får bare si fra helt greitt. "jeg foretrekker litt rom rundt meg" eller "Setter meg her borte jeg da, så får vi godt med rom!" og så sette deg i andre enden av sofaen. Begge er rett frem men ikke konfronterende på noe vis.

Om han egler nærmere må du nesten vurdere om han gjør dette ubevisst, fordi han er kosete (noen liker bare å sitte kliss inntill - samme hvem det er) og ikke ser at du ikke er det eller fordi han er interessert.

Om han fortsatt etter at du har sagt at du liker litt albuerom flytter seg etter får du komme med en morsom bemerkning av om sofaen haller eller spøre om du heller skal flytte deg til stolen, for helt oppi han vil du ikke sitte.

Og husk på at den kleine stemningen skapes av at du ikke setter grenser. Bare sett dem og hold på de. :)

Anonymous poster hash: 50ed7...d0b

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Argh, dumme mannfolk ...

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Filmkveld = kvinnen må vite at mannen mest sannsynligvis klår

Hvis kvinnen ikke liker det må hun ta opp den jævla kjedelige, kjipe kampen om "hold fingrene dine vekke!!!!"

Altså, noe som kunne vært hyggelig og avslappende blir omgjort til en situasjon hvor jeg må være en jævla diplomat

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bør vurdere andre kandidater for å ha filmkvelder med da?

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Kanskje du bør vurdere andre kandidater for å ha filmkvelder med da?

Jepp. Var veldig impulsivt, men da vet jeg det. Synd at det skal være sånn. Hvis jeg hadde vært hypp på ham hadde han skjønt det for lenge siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Var veldig impulsivt, men da vet jeg det. Synd at det skal være sånn. Hvis jeg hadde vært hypp på ham hadde han skjønt det for lenge siden.

Impulsivt er ofte bra, for da kommer og ofte sanne reaksjoner frem. Men tvetydige signaler kan noen ganger oppfattes individuelt avhengig av personen, men hvis du har vært klar på hva du ér hypp på og ikke, burde det jo være greit vel.

Men for å snu på det litt. Hvorfor insje til filmkveld med ham, når du vet hvem og hvordan han er..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...