Gå til innhold

Piknik på marinen (trondheim, haster litt)?

Anbefalte innlegg

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Skal ut med ei i kveld der jeg ikke har sagt noe til henne om hvor vi skal, men tenkte i utgangspunktet på frati, men har en del mat hjemme og har funnet ut at jeg vil spare de utgiftene til over neste helg siden jeg endelig kom i snakk med ei jeg har sett meg ut tidligere. Uansett da tenkte jeg å mekke i stand en kurv å ta piknik på marinen som greit opplegg, eller stenger de for folk der nå? Eventuelt anbefal meg et annet sentrumsnært sted å slå seg ned på. Haster litt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle de stenge marinen nå?

Anonymous poster hash: b3a2f...4a3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor der skulle være stengt? Men om det skulle det så kan du jo ta henne med til festningen f.eks? Eller ta bussen til Korsvika.

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor der skulle være stengt? Men om det skulle det så kan du jo ta henne med til festningen f.eks? Eller ta bussen til Korsvika.

Jeg tar ikke buss på date herregud. Målet er faktisk å få ut av den også...Hvordan skal jeg vite det, det pleide hvertfall å være ganske folksomt av fjortiser fra ungdomsskolen og vgs der før. tenkte festningen og ja, hva mener dere er å foretrekke?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hadde foretrukket festningen fremfor marinen.

Beklager at jeg foreslo buss. Hvor dum er ikke jeg liksom! :roll:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du gjerrig?? Håper på en regnsky så du ikke får utnyttet henne, KALKUNEN! Æsj og æsj!

Anonymous poster hash: c83cd...509
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://www.stslimo.no kan jo være en løsning!

Huff, den der hvite limoen som kjører rundt i byen er til å bli flau av :P

Den er til kameratgjenger/venninnegjenger og den slags i "partyhelgene". Ikke romantisk i det hele tatt på en date, med mindre det virkelig er date nummer 50 og valentine`s og ukedag :P ellers er den for party.

Anonymous poster hash: d6f9e...6dc

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Ble det pulings? :)

Anonymous poster hash: f2386...290

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...