Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har en privat 3D-ultralyd, må man betale ekstra for bilder og video? I så fall hvor mye betalte dere for bilder og video?

Anonymous poster hash: 4a55f...b84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der vi var, var det inkludert i prisen!

AnonymBruker
Skrevet

Der vi var, var det inkludert i prisen!

Tenker at det kanskje er vanlig siden det er dyrt. I hvilken svangerskapsuke var du i når du var på 3D?

Skrevet

Inkludert i prisen der vi var. Fikk en god del både av 3D bilder og 4D snutter. fikk de på Dvd.

Har vært i uke 28 i begge svangerskap og det har vært helt utmerket.

Skrevet

Ja, jeg har vært to ganger. en gang vanlg ultralyd, og en gang 3D. begge gangene var bilder og filmer inkludert i prisen. Jeg var der egentlig altfor tidlig på 3D ultralyden. Altså, vi fikk veldig fine bilder, og det var definitivt en liten baby vi så inni der, men de anbefaler 3D mellom uke 26 og 28 tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har vært to ganger. en gang vanlg ultralyd, og en gang 3D. begge gangene var bilder og filmer inkludert i prisen. Jeg var der egentlig altfor tidlig på 3D ultralyden. Altså, vi fikk veldig fine bilder, og det var definitivt en liten baby vi så inni der, men de anbefaler 3D mellom uke 26 og 28 tror jeg.

Når var du på 3D da? Vanlig UL har jeg vært på :)

Jeg skal i uke 28, de sa mellom uke 26 og 30 til meg.

Skrevet

Når var du på 3D da? Vanlig UL har jeg vært på :) Jeg skal i uke 28, de sa mellom uke 26 og 30 til meg. Anonymous poster hash: 4a55f...b84

Ops, trodde jeg fikk med når jeg var der :fnise:. Vi var der i uke 13. Utrolig gøy. Men i uke 28 har jo babyen mer de trekkene den vil ha når den kommer ut :) så vi skal en gang da også!

AnonymBruker
Skrevet

ok, så tidlig hadde jeg ikke ville hatt 3D, siden det er dyrt, men det er meg da ;) Man gjør jo som man vil! :)

Skrevet

ok, så tidlig hadde jeg ikke ville hatt 3D, siden det er dyrt, men det er meg da ;) Man gjør jo som man vil! :)Anonymous poster hash: 4a55f...b84

Det var bare 2-300 kr forskjell i pris mellom 3D og vanlig, så da tenkte vi "hvorfor ikke". Det var akkurat som en liten baby, men ører og sånt har jo ikke funnet riktig plassering så tidlig. Det er iallefall veldig gøy uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Joda sikkert gøy ;) Men lommeboka mi er ikke enig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...