Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift i snart 3 år og siden dag 1 har mannen min slått meg og kommet med unnskyldninger senere.Kanskje ikke hver dag, men ihvertfall 1 gang i måneden. Han sier også alltid at det er min feil at han slår, men det er det ikke.(Jeg vet at jeg er dum som ikke har gått tidligere, men jeg trodde det skulle bli bedre). Nå har jeg fått nok og vil skilles. Men det som er problemet er at vi har et felles barn og han lar meg ikke ta med meg barnet. Han truer også med at han kommer til å ta ungen og flykte til utlandet. Vi har en felles leilighet, men han vil ikke flytte så da er det vel jeg som må ut. Jeg har skrevet ut skilsmissepapirer, men hva gjør jeg videre? Hva med babyen min? Jeg kan ikke leve uten ungen. Han er egentlig en god far, men mot meg er han helt grusom. Hva med eiendeler? Noen som kan hjelpe? Jeg orker ikke å leve sånn lengre

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette ville jeg anmeldt. Vold er ikke greit, han vil neppe få omsorgen om du anmelder. Det er ikke forsvarlig for et barn å vokse opp i et hjem der far slår! Det dummeste du gjør er å ignorere det, gjør noe med det!!!

Anonymous poster hash: 79eeb...8e7
  • Liker 3
Skrevet

Anmeld. Ta med barnet et sted du er trygg, f.eks krisesenter. Og så tar du det derifra.

• Liker 1
Skrevet

Oppsøk et krisesenter eller et familievernkontor snarest. Da får du hjelp videre. Dette må du ut av.

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Jeg har vært gift i snart 3 år og siden dag 1 har mannen min slått meg og kommet med unnskyldninger senere.Kanskje ikke hver dag, men ihvertfall 1 gang i måneden. Han sier også alltid at det er min feil at han slår, men det er det ikke.(Jeg vet at jeg er dum som ikke har gått tidligere, men jeg trodde det skulle bli bedre). Nå har jeg fått nok og vil skilles. Men det som er problemet er at vi har et felles barn og han lar meg ikke ta med meg barnet. Han truer også med at han kommer til å ta ungen og flykte til utlandet. Vi har en felles leilighet, men han vil ikke flytte så da er det vel jeg som må ut. Jeg har skrevet ut skilsmissepapirer, men hva gjør jeg videre? Hva med babyen min? Jeg kan ikke leve uten ungen. Han er egentlig en god far, men mot meg er han helt grusom. Hva med eiendeler? Noen som kan hjelpe? Jeg orker ikke å leve sånn lengre

Psykisk tortur og manipulering er det han driver med. Du må ikke la deg påvirke av alt pisset han kommer med. Han er problemet ikke du! Anmeld, krev omsorgen etc

Endret av Cartman
Skrevet

Første du gjør er å få tak i en god advokat,dereter anmelder du han for vold. Ta opptak av at han tilstår at han slåt deg.saml flest muli vitne. Ta barnet å røm med engang etter su har sikra deg godt med bevis. Jeg har levd i et sann forhold selv. Jeg gjorde det jeg skrev nå og bf ha ikke noe med barnet eller meg å gjøre den dag i dag

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt familievernkontoret i kommunen din så kan de hjelpe deg videre. I små kommuner kan du også kontakte helsestasjonen.

Anonymous poster hash: 7e906...c3d

Gjest Oblivion
Skrevet

Hei! Hvordan har det gått med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...