Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, jeg har blitt kjent med en ny mann, og jeg føler personlighetene våre matcher perfekt. Han gir meg komplimenter for det ene og det andre,og jeg vet han synes jeg er fin. Jeg har en stund holdt på med en kompis av ham, og denne nye mannen sier hele tiden at "vi to skulle møttes først", og "nå kan det aldri skje noe mellom oss pga kompisen". Igår var vi ute på bowling og mat og kino, og hadde det kjempefint sammen. Vi sa på forhånd at det ikke var en date, og alt var på et platonisk nivå.

Ikveld har han invitert meg hjem til ham, vi skal lage noe mat sammen og se en film. Jeg liker ham jo, og vil gjerne at det skal utvikle seg og bli noe mer, men han har jo sagt det aldri kan skje.

Hva tenker dere, virker han interessert likevel? Jeg vet jeg må snakke med ham om det etterhvert, men jeg vil gjerne få noen input fra utenforstående først :)

Anonymous poster hash: 654a5...46b

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis han har sagt at det aldri kan skje noe mellom dere, så hadde jeg tatt utgangspunkt i det. Men hvis du mener han oppfører seg på en slik måte at han gir det falske forhåpninger syns jeg du skal ta det opp med han en gang til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det ikke kan skje noe sålenge du har en FF! Slutt å treffe din FF, la han nye få vite det, og se hva som skjer.

Anonymous poster hash: 33318...8da

Skrevet

Kjør på! Så lenge det du har med kompisen hans er useriøst så er det da ingen grunn (for to som føler det klaffer), å holde igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...