AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Da har vi, etter måneder med testing, fått vite at jeg er frisk som en fisk, alt fungerer som det skal, jeg har reglemessige sykluser og eggløsning hver måned. Mannen har imidlertid svært nedsatt sædkvalitet, 4 mill svømmere, og av dem som er, er det dårlig motilitet og morfologi. Neste uke skal jeg til gynekologen som skal henvise oss til Riskhospitalet, men jeg lurer på hva som nå venter oss? Kan det fungere med vanlig prøverør? Jeg tror jeg i løpet av to års prøveperioder har hatt et par kjemiske graviditeter, men at dårlig sperm har gjort at egget ble skylt ut (hadde noen tidlige positive tester og forsinket mens). vil prøverør da fungere for oss, eller kommer vi til å bli henvist rett til andre metoder? Er litt grønn....Anonymous poster hash: 9b717...652
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Dere kommer vel mest sannsynlig til å få ICSI. Det er vanlig når sædkvaliteten er dårlig. Anonymous poster hash: ef095...fbd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Vi er nå i gang med prøverør, og er på vårt 4.forsøk. Her er det begge to som er problemet. Hans sædkvalitet er ustabil. Men ja.. prøverør kan gi dere ønskebarnet Svært mange med dårlig sæd får det til ved hjelp av ICSI. jeg vil anbefale deg og melde deg inn på forum.snartgravid.com . Det er mange i samme situasjon og mange klokke damer å snakke med der og. Anonymous poster hash: 19c65...3ca
Gjest Twelve12 Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Vi fikk først beskjed om at mannen var helt steril Jeg er nå i 12 uke med tvillinger og vi har tre egg på frys Dette med icsi m/tese Alt håp er ikke ute
Lilleløvetann Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Min samboer har også litt dårlig sædkvalitet. Har tatt tre prøver nå, men vi har bare fått svar på to av de. På den ene hadde han 10 millioner og på den andre 6. Når vi var til konsultasjon på St. Olavs var legen MEGET positiv! Legen sa også at på en VELDIG god dag kan vi kanskje klare det selv også (men vi har prøvd siden 2009, så jeg har ikke helt troen på det - selv om vi har klart det en gang før). Legen vi hadde sa det kom sikkert til å gå bra med oss, det er verre for de som bare har 10 sædceller. Og når han sa det ble vi veldig letta, for å si det sånn Dette kommer nok til å gå bra! Vi er satt opp til IVF i september, men de kan også bruke ICSI hvis sædprøven er dårlig den dagen de skal prøve å skape vårt lille mirakel i ei skål Krysser fingrene for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå