Gå til innhold

Jeg tar meg en tur ut på byen alene i kveld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har endelig lagt bruddet bak meg og begynt å tenke fremover. I kveld har jeg lyst til å ta meg en pils på et utested og se om jeg kanskje blir kjent med noen nye spennende mennesker.

Er dette en bra plan eller er det bare patetisk med folk som er på byen alene? Jef er jente forresten=)

Anonymous poster hash: 94a5a...daa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

å gå på byn alene er kjempegøy hvis du er over gjennomsnittet utadvend!

Anonymous poster hash: 94ffe...8a2
Skrevet

Da jeg var singel tok jeg meg en tur ut alene nå og da. Ikke noe kleint i det hele tatt! Deilig å sitte litt for seg selv og se på livet og, uten full baluba med jentegjengen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk for fine tilbakemeldinger=)

Skrevet

Ta med en god bok og sitt der og les, smånipp til godt drikke, kanskje noe å spise også...kos deg. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Er man jente og går ut alene vil det være ganske enkelt å komme i kontakt med andre. Er man gutt/mann blir det straks mye verre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Straks mye verre blir det akkurat ikke.

Om en har spor av utadvendthet i ryggmargen faller det som regel seg naturlig å komme i kontakt med hvem enn som er på stedet en velger seg. Uansett kjønn.

Men hvordan oppmerksomhet en får varierer jo ut i fra kjønnet, men all oppmerksomhet er jo angivelig positiv oppmerksomhet så det burde jo jaggu ikke være så ille.

Å dra alene på byen kan være kjekt det. Tar man dog med seg en bok og sitter og leser i den i et stille hjørne, vil det muligens ikke komme like mange kavalerer bort og hører om hvorvidt det står til.

Anonymous poster hash: 682a1...0f7
Gjest Summers
Skrevet

Ta med en god bok og sitt der og les, smånipp til godt drikke, kanskje noe å spise også...kos deg. :jepp:

Bok når man drar ut på byen om kvelden?

• Liker 5
Skrevet

Jupp. det går fint det. Husk hodelykt, så tiltrekker en kanskje friluftsinteresserte også. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er første gang jeg gjør dette her så har litt sommerfugler i magen^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

There's a first for everything.

Den beste planen tror jeg må være å ikke ha en plan. Finn deg et sted du liker å være på og bare ta det derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! :) håper du får en spennende kveld!

Jge skulle ønske jeg var like modig som deg, har veldig lyst til å gå ut, men jeg kunne ikke gjøre det alene...

Anonymous poster hash: 76c5f...fbf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke?^^ hvis man går ut sent er jo de fleste såpass bedugget at ingen registrerer om du kom alene eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! :) håper du får en spennende kveld!

Jge skulle ønske jeg var like modig som deg, har veldig lyst til å gå ut, men jeg kunne ikke gjøre det alene...

Anonymous poster hash: 76c5f...fbf

Har du veldig lyst å gå ut, men tørr ikke å gjøre det alene? Da har du jo ikke veldig lyst..

AnonymBruker
Skrevet

Selv stikker jeg muligens ut en tur i dag jeg og! Jeg går nok ikke ut alene denne gangen, men det betyr jo ikke at jeg ikke vil ende opp alene.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, ts her:-) Kvelden ble en suksess, ble kjent med masse nye mennesker og også en gutt jeg fikk et godt øye til;-) anbefaler og utfordrer alle til å prøve det samme!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

..ble forresten påspandert hele kvelden igjennom så ble ikke en krone fattigere. Jihuu! Av og til lønner det seg å være jente

AnonymBruker
Skrevet

Fint at du hadde en hyggelig kveld. Jeg er en dame på 30+ som ikke føler meg helt vel med å gå alene ut, så det gjør jeg ikke nå mer. Prøvde det et par ganger for noen år siden, og jeg syntes det var litt anstrengende å skulle være åpen og hyggelig mot alle i min nærhet for ikke å stå der alene og fortapt. Dessuten følte jeg at jeg måtte late som jeg egentlig ikke var alene, at folk synes det er rart at en dame går alene ut. Her i Oslo har jeg i hvert fall inntrykk av det. Så jeg synes bare ikke det var verd det. Nå gidder jeg aldri gå ut hvis jeg ikke har noen å gå med.

Anonymous poster hash: 21f7f...dfe
Skrevet

..ble forresten påspandert hele kvelden igjennom så ble ikke en krone fattigere. Jihuu! Av og til lønner det seg å være jente

Absolutt, i de tilfellene der lønner det seg å være jente, helt klart. En gutt/mann som går ut alene vil som regel ikke oppleve det samme. Og i Oslo er det gjerne slik at hvis en mann går ut alene, så forblir han alene utover kvelden og kommer hjem alene. Men det er selvfølgelig hyggelig at du hadde en bra kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...