AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Er det noen her inne som er gode på Google+ ? Det har seg slik at når jeg tar bilder med mobilden min, så blir de direkteopplastet til google+. Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan jeg sletter de derifra!! Jeg vet jeg har gjort det før, men husker ikke hvordan. Jeg har lest inne på "hjelp" og der forklarer dem det veldig tydelig hvordan det gjøres, men når jeg skal åpne bildene mine så står den bare og laster og laster og blir aldri ferdig................ Jeg må virkelig slette de bildene men jeg aner ikke hvordan! Heeelp? Anonymous poster hash: 0d765...22f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Først av alt bør du fjerne all synkronisering med google+. Dette finner under Innstillinger. Også blar du ned til 'Kontoer'. Og finner sannynligvis google eller google+ på den listen. Og du fjerner bildene ved å gå inn på bildene.. Så merker du dem, ved å trykke på haken i venstre hjørnet, så når du har merket dem du vil slette, så trykker du på knappen "Slett". Og vips, så er du forhåpentligvis littegrann mer kunnskapsrik. Anonymous poster hash: 4852c...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå