AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg tror ikke dere vil høre på meg, men det er verdt et forsøk. Vær så snill å slutt. Eller i det minste å begrense dere. Vi trenger ikke se åssen vær dere har mange ganger daglig. Sånn, da var det sagt. Håper dere går lei etter hvert. Det er stort sett de samme hver gang som blir helfrelst på å bombardere facebook med sånne nye greier som kommer, heldigvis går noen av dem av moten etter en stund. Jeg synes feks at det har hjulpet betraktelig på med den "innsjekkingen" som foregikk over alt i tide og utide. Selv om det fortsatt er noen som sjekker inn hele ferien sin fra A til Å, inkludert hvor de drikker kaffen på Gardermoen og alle hoteller og spisesteder og severdigheter underveis. Det er typisk noen få % av mine venner som gjør sånt, gjerne de samme som poster ting og annonserer at bare x% av oss andre tør å gjøre det samme. Dessverre er det jo snille og greie folk ellers, så jeg har ikke lyst til å slette dem heller. Anonymous poster hash: cbea8...b41 5
Mynona Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Og jeg som lastet ned instaweather i går Skjønner ikke at det er noe å irritere seg over jeg. Hvis ikke man har 40 sånne bilder på wallen hele tiden. Hos meg er det kanskje 3-5 om dagen. Edit: Altså ikke på wallen - på feeden. Endret 15. juni 2013 av Mynona
Tabris Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Jeg synes det var en kul app (men har ikke brukt den selv), men blir litt småirriterende når den blir brukt for mye. Jeg trenger ikke vite hvor mange grader det er på hvert eneste bildet fire ganger om dagen hver dag. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Hvorfor irritere seg over noe slikt? Er bare å scrolle videre, man må jo ikke sitte og studere hvert bilde. Bruker ikke instaweather selv, men har mange på vennelisten min som bruker det, gjerne mange ganger om dagen. Kunne ikke brydd meg mindre egentlig, så viktig er ikke FB for meg
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Og jeg som lastet ned instaweather i går Skjønner ikke at det er noe å irritere seg over jeg. Hvis ikke man har 40 sånne bilder på wallen hele tiden. Hos meg er det kanskje 3-5 om dagen. Edit: Altså ikke på wallen - på feeden. Når man har flere venner som legger ut flere sånne bilder om dagen så baller det fort på seg. Som regel er ikke bildene bra heller, og hvis de er det så blir de jo ødelagt av teksten som dekker hele bildet. Kan dere ikke heller bare legge ut normale bilder? Jeg liker å se på feriebilder, men ikke når de er dekket med store gule bokstaver som forteller hvor mange grader det er. Anonymous poster hash: cbea8...b41 1
Gjest Vevila Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Bare å bli vandt med det, tenk utover sommeren når flere sitter å konkurrerer om hvem som har det fineste været
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Slutt å les på facebook, problem løst. Anonymous poster hash: 5f6f9...0d1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Bare å bli vandt med det, tenk utover sommeren når flere sitter å konkurrerer om hvem som har det fineste været Off ja, eller det verste. Var fullt på veggen den dagen det regnet også. Det er vel som med mange andre ting på facebook, hvis folk kunne begrenset seg litt så var det ikke like irriterende. En status om at middagen smakte blir også irriterende, om den kommer fra en som kommenterer hvert eneste måltid han spiser. Og alle de som har det såååå kjekt på fest (men ikke kjekt nok til å glemme facebook). Anonymous poster hash: cbea8...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå