AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 For tiden ser jeg på bolig? Lagt merke til at det er mange som har korte gardiner på vinduene. Jeg synes det ser så rart ut? Hva mener dere? Kanskje jeg bare er blitt avvent med det..Anonymous poster hash: 219d3...64b
Sugerøret Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Kommer helt ann på vinduet og resten. Til kjøkkenvindu synes jeg korte er ok.Men til en stue ,kan det se snurpete ut.Men igjen,det kommer ann på resten av stua
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Kommer helt ann på vinduet og resten. Til kjøkkenvindu synes jeg korte er ok.Men til en stue ,kan det se snurpete ut.Men igjen,det kommer ann på resten av stua Selvfølgelig. Men syns det ser snodig ut med så korte gardiner, på soverommet også.Anonymous poster hash: 219d3...64b
Sugerøret Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Vårt soverom har en radiator rett under vinduet. (idiotisk sted forresten...) Da passer det best med korte. Ellers må vi legge gardinene imellom radiator og veggen.Lite lekkert
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Kommer ann på rommet og innredningen synes jeg. Anonymous poster hash: 7f7c5...7d2 1
Avalon Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Vi har det på kjøkkenet og der fungerer det veldig fint. Spisebordet står også der. Har også 160 gardiner på soverommet. Det er en panelovn under som vi ikke bruker, og sengen står inntil vinduet også. Hadde lengre der før, men de samlet så mye støv og samboer prøvde flere ganger å bruke de gardinene som dyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå