Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen tyde denne drømmen for meg:

Jeg skal treffe en mann om tre dager. I drømmen fant møtet sted i dag, på et helt annet sted enn vi har avtalt, uten at noen av oss syntes det var merkelig. I drømmen hadde han på seg en gul og mørkeblå grilldress, og hadde lagt på seg mange kilo. Og jeg syntes uansett han var utrolig kjekk. Så avtalte vi å møtes igjen om 25 minutter, men jeg våknet før vi rakk det.

:forvirret:

Anonymous poster hash: 94214...8a8
Gjest Svampebob1
Skrevet

Kan noen tyde denne drømmen for meg: Jeg skal treffe en mann om tre dager. I drømmen fant møtet sted i dag, på et helt annet sted enn vi har avtalt, uten at noen av oss syntes det var merkelig. I drømmen hadde han på seg en gul og mørkeblå grilldress, og hadde lagt på seg mange kilo. Og jeg syntes uansett han var utrolig kjekk. Så avtalte vi å møtes igjen om 25 minutter, men jeg våknet før vi rakk det. :forvirret:Anonymous poster hash: 94214...8a8

Dette med grilldressen, at han hadde lagt på seg og at du allikevel synes han var kjekk, synes jeg er det interessante i drømmen. Jeg tror det kan fortelle noe om variasjon ut i fra hva du egentlig forventer av deg selv. Mulig at det har med preferanser du har som ikke betyr så mye når det først kommer til stykket.

Det betyr ikke at denne mannen er the dream of your life, men om jeg var deg ville jeg ha vært mer åpen for det ukjente når du skal på date. Kanskje prøvd å legge preferansene litt til side og se hva det er han faktisk har å by på ovenfor deg. Kanskje du blir overrasket? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Dette med grilldressen, at han hadde lagt på seg og at du allikevel synes han var kjekk, synes jeg er det interessante i drømmen. Jeg tror det kan fortelle noe om variasjon ut i fra hva du egentlig forventer av deg selv. Mulig at det har med preferanser du har som ikke betyr så mye når det først kommer til stykket.

Det betyr ikke at denne mannen er the dream of your life, men om jeg var deg ville jeg ha vært mer åpen for det ukjente når du skal på date. Kanskje prøvd å legge preferansene litt til side og se hva det er han faktisk har å by på ovenfor deg. Kanskje du blir overrasket? :-)

Men jeg forventet ikke at han skulle ha grilldress og være feit, likevel endret det ikke mitt inntrykk av ham. Tyder ikke det på at det må være true love? :laugh:

Gjest Svampebob1
Skrevet

Men jeg forventet ikke at han skulle ha grilldress og være feit, likevel endret det ikke mitt inntrykk av ham. Tyder ikke det på at det må være true love? :laugh:Anonymous poster hash: 94214...8a8

Jeg tenker at drømmer i hovedsak kommer fra ubevisstheten vår. Jeg tenker at det med inntrykket viser at du ser han og verdsetter han for hvem han er og at det er kanskje det viktigste å forholde seg til.

Om det er true love eller ikke må du føle på selv. En ting med ekte kjærlighet er at man evner å strekke seg langt for hverandre.. Og man tilgir lett. Jeg tror ikke man vet dette med sikkerhet før man har gått noen runder med hverandre og man har vært sammen med hverandre og sett hverandres verste sider også ;-).

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen tyde denne drømmen for meg:

Jeg skal treffe en mann om tre dager. I drømmen fant møtet sted i dag, på et helt annet sted enn vi har avtalt, uten at noen av oss syntes det var merkelig. I drømmen hadde han på seg en gul og mørkeblå grilldress, og hadde lagt på seg mange kilo. Og jeg syntes uansett han var utrolig kjekk. Så avtalte vi å møtes igjen om 25 minutter, men jeg våknet før vi rakk det.

:forvirret:

Det er ikke en så veldig detaljert gjenfortelling av drømmen sin, si det er heller ikke så mye å tolke.

Annet enn de tre tingene som blir nevnt, som egentlig ikke trenger å bety noe som helst. Den første er jo at dere møtes et annet sted til en annen tid, men ingen av dere syntes det var merkelig. Kan det være fordi du (/ dere) har lenge hatt en følelse av det ville skje en gang uansett?

Gul og mørkeblå grilldress kan bety så meget. Det underliggende som kan være, ønsker du selv å kjøpe deg en grilldress slik at dere kan matche deres? Slik at dere to, kan tasse rundt og vise verden hvor glade dere er sammen? ELLER dette er det værste plagget du vet om og du tror / håper(?) klesstilen hans er dårlig og i samme kaliber som en grilldress, men selv med noen kilo ekstra er du redd du vil like ham likevel.

Og så avtalte dere at dere skulle møtes om 25 minutter. Men så våknet du før det skjedde.

Hvorfor planlegge i en drøm at dere skal treffes en stund senere i drømmen? Måtte du gjennom Oz en kjapp tur? Denne aner jeg ikke hva kan bety, men den trenger vel ikke å bety så mye heller.

Yey or ney?

Anonymous poster hash: 017f6...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en så veldig detaljert gjenfortelling av drømmen sin, si det er heller ikke så mye å tolke.

Annet enn de tre tingene som blir nevnt, som egentlig ikke trenger å bety noe som helst. Den første er jo at dere møtes et annet sted til en annen tid, men ingen av dere syntes det var merkelig. Kan det være fordi du (/ dere) har lenge hatt en følelse av det ville skje en gang uansett?

Gul og mørkeblå grilldress kan bety så meget. Det underliggende som kan være, ønsker du selv å kjøpe deg en grilldress slik at dere kan matche deres? Slik at dere to, kan tasse rundt og vise verden hvor glade dere er sammen? ELLER dette er det værste plagget du vet om og du tror / håper(?) klesstilen hans er dårlig og i samme kaliber som en grilldress, men selv med noen kilo ekstra er du redd du vil like ham likevel.

Og så avtalte dere at dere skulle møtes om 25 minutter. Men så våknet du før det skjedde.

Hvorfor planlegge i en drøm at dere skal treffes en stund senere i drømmen? Måtte du gjennom Oz en kjapp tur? Denne aner jeg ikke hva kan bety, men den trenger vel ikke å bety så mye heller.

Yey or ney?

De 25 minuttene kom av at jeg måtte sette fra meg bagasjen på hotellet mitt først. Ellers var det ikke så mye detaljer, bortsett fra at vi møttes utenfor en isbar :P

Og grilldress er ikke mitt favorittplagg eller noe jeg drømmer om å eie ;) Jeg bare brydde meg ikke om at han hadde på seg det i drømmen. Legger vel ikke så mye vekt på hva folk har på seg, egentlig. Og det er faktisk veldig sjelden at jeg drømmer om klær.

AnonymBruker
Skrevet

De 25 minuttene kom av at jeg måtte sette fra meg bagasjen på hotellet mitt først. Ellers var det ikke så mye detaljer, bortsett fra at vi møttes utenfor en isbar :P

Og grilldress er ikke mitt favorittplagg eller noe jeg drømmer om å eie ;) Jeg bare brydde meg ikke om at han hadde på seg det i drømmen. Legger vel ikke så mye vekt på hva folk har på seg, egentlig. Og det er faktisk veldig sjelden at jeg drømmer om klær.

Møttes utenfor en isbar? :) Heller ved en isbar enn i helvete f.eks da! Så den må jo være positiv vel.

Og jeg anok såpass vedr. grilldressen du. ;) Men, du sier du vanligvis ikke ligger mye vekt på klær og det er sjeldent du drømmer om klær, men har det kanskje skjedd noen perifere ting i det siste som har gjort deg noe mer obs på klær da kanskje? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Møttes utenfor en isbar? :) Heller ved en isbar enn i helvete f.eks da! Så den må jo være positiv vel.

Og jeg anok såpass vedr. grilldressen du. ;) Men, du sier du vanligvis ikke ligger mye vekt på klær og det er sjeldent du drømmer om klær, men har det kanskje skjedd noen perifere ting i det siste som har gjort deg noe mer obs på klær da kanskje? ;)

Nei, har ikke det... men jeg begynner å bli spent på antrekket hans til tirsdag, faktisk. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke det... men jeg begynner å bli spent på antrekket hans til tirsdag, faktisk. :fnise:

Små barn, små gleder? :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut i fra det lille du skriver her at han kanskje ikke er slik som du forventer, men at det ikke betyr noe for deg og dine følelser alikevell :). Høres ut som en positivt ladet drøm iallefall. Så får du se når du møter han om du skjønner da hva drømmen handler om. Stas med date!

Anonymous poster hash: ee16b...c9d
Skrevet
Gul :

Fargen gul betyr tro, optimisme, fremgang, intellekt, klarsyn, intuisjon og godhet. Sennepsgul betyr svik, forræderi og griskhet.

Blå :

Denne fargen symboliserer sannhet, ro, følelser, søvn, lojalitet, renhet, beskyttelse, håp, rettferdighet, intellekt, sjeleliv, kjærlighet, sannhet, snillhet og fred.

;)

Hentet fra: http://www.droemmetydning.com/drommesymboler

AnonymBruker
Skrevet

Gul :

Fargen gul betyr tro, optimisme, fremgang, intellekt, klarsyn, intuisjon og godhet. Sennepsgul betyr svik, forræderi og griskhet.

Blå :

Denne fargen symboliserer sannhet, ro, følelser, søvn, lojalitet, renhet, beskyttelse, håp, rettferdighet, intellekt, sjeleliv, kjærlighet, sannhet, snillhet og fred.

;)

Hentet fra: http://www.droemmetydning.com/drommesymboler

Var det jeg visste, grilldressen står for intellekt. Gleder meg! :blomst:

Skrevet

Spennende det med drømmer egentlig.. Men noen som kan tyde drømmen min? Ble jaget av en gorilla til et hus (hvit), og plutselig kom en zombie og spiste meg levende. Zombien viste seg å være vennina mi.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Zombiedrømmer? De kan være av noe scary shit dem! Hva drømmen din betyr aner jeg ikke.

Men har du tenkt på at zombier, slik vi "kjenner" dem. Er også slik vi har laget dem?
Og i begynnelsen var dem treg, hjernedød og egentlig ganske harmløs. Dette varte lenge, inntil de lagde film hvor zombiene plutselig kunne løpe dritfort! Og det forandret hele gamet! De var ikke like harmløs nå lengre. Og etter den tid da, så har det jo blitt laget drøssevis av nyanserte zombie-definisjoner og egenskaper da. Prøver å overgå det forrige med noe. Men egentlig er det jo et så fiktivt vesen som man får det, i likhet med vampyrer.

Ser vi frem til World War Z forøvrig?

Skrevet

Trenger det egentlig bety så mye da? Annet enn at du tydligvis har han i underbevisstheten og tenker på han..

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de betyr ofte svært lite. Men noen ganger kan man tolke drømmene sine og lære en ting eller to om seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...