spørsmålstegnet Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Jeg så siste episode av Rome. Har alltid hørt, første gang på i eldre historie på skolen, at Ceasar sa "og du min sønn Brutus", idet han falt om og døde. Dette tok de ikke med i filmen, selvom Brutus så han sist i øynene. Noen som vet hvorfor de valgte å ikke ta med dette berømte sitatet med i serien? Er det noen som kjenner til den virkelig hendelsen og hva som er kun fiksjon? Har prøvd å lese meg frem til endel, og vet at det er bygget på skriflige kilder av blant annet Ceasar selv. Endret 15. juni 2013 av spørsmålstegnet
Gjest Murica Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Caesar sa ikke det. Det var Shakespeare som skreiv det i en av sine historier.
spørsmålstegnet Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2013 Caesar sa ikke det. Det var Shakespeare som skreiv det i en av sine historier. Åja, er det der jeg har hørt det fra da Men noen som vet hva sesong 2 handler om? Jeg ville jo anta at det handler om Octavians vei til keiser? Og at sesong 2 avslutter med at M.Anthony og Kleopatra blir fortapt i Egypt? (Gjør ingenting at dere spoiler. Jeg vil gjerne lære meg historien så fort som mulig)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Jeg så siste episode av Rome. Har alltid hørt, første gang på i eldre historie på skolen, at Ceasar sa "og du min sønn Brutus", idet han falt om og døde. Cæsar død er ikke siste episode av Rome det er siste episode av den første sesongen Anonymous poster hash: d4137...c83
spørsmålstegnet Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2013 Cæsar død er ikke siste episode av Rome det er siste episode av den første sesongen Anonymous poster hash: d4137...c83 Ja, jeg vet det. Glemte å pressisere. Men dere skjønner at jeg blinxa når jeg spør om hva som skjer i sesong 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå