Gjest Elyssa Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Vi har en Emmaljunga edge fra rundt 2008, som er fra før de begynte med to hakk til selene på sportsdelen. Dermed er selene altfor langt oppe til lille knøtt, alt for langt oppe til noen i det hele tatt faktisk. Så vi tenkte å kjøpe en sånn minimizer pute til å ha oppi for å gjøre det litt mindre. Men i går prøvde jeg voksiposen oppi, og den har jo sånne hakk at selene havnet på riktig sted. Og han satt så fint i den! Så spørsmålet er om jeg kan ha voksiposen oppi der i sommer eller om det blir alt for varmt? Er jo bare bakdelen på den selvfølgelig. Han har en tendens til å bli veldig varm og svette på ryggen, så jeg har vel egentlig mine tvil, men tenkte jeg skulle høre her om noen visste?
Tordensky Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Her måtte vi bytte ut voksiposen en stund før jeg syns det var varmt nok i luften nettopp fordi småen her og blir veldig fort klam i ryggen... Byttet til en vår/sommerpose fra Kaiser og hadde et ekstra pledd over. Men også denne vårposen er for varm i ryggen når det er varmere dager. Du får nok bare prøve, men jeg og har mine tvil.
Mafalda Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Jeg synes pose i det hele tatt blir altfor varmt om sommeren, bruker det utelukkende høst/vinter/vår. Særlig hvis man har en baby som er litt varm av seg synes jeg det er greiere med tynne lag av teppe, sommerdyne etc. og ta av og på ved behov. Og regulere med påkledning, selvsagt, det er jo aller greiest når de sitter i sportsvogndelen
absinthia Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Jeg bruker bare dyne/ og eller teppe om sommeren. Poser blir ofte for klamt eller varmt. Det variierer litt når jeg fjerner den i forhold til været, men stort sett forsvinner skinnposen et sted i slutten av mai og kommer på plass igjen i september.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Hvis det er voksi urban dere har og du tenker å kun bruke ryggen så kan det funke, det er jo bare ull i den og det skal være temperaturregulerende. Jeg bruker lammeskinn i vogna året rundt jeg og det blir jo noe av det samme sikkert.. Regulerer bare med klær og teppe ut i fra hvor varmt det er. Anonymous poster hash: a459f...a78
Tordensky Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Hvis det er voksi urban dere har og du tenker å kun bruke ryggen så kan det funke, det er jo bare ull i den og det skal være temperaturregulerende. Jeg bruker lammeskinn i vogna året rundt jeg og det blir jo noe av det samme sikkert.. Regulerer bare med klær og teppe ut i fra hvor varmt det er.Anonymous poster hash: a459f...a78 Vi har urban og den er for varm for vår lille hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Vi har også urban. Lille her rant bort, men funker med lammeull så tror ikke det blir det samme. Anonymous poster hash: 5f2a9...dee
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Hvis det er voksi urban dere har og du tenker å kun bruke ryggen så kan det funke, det er jo bare ull i den og det skal være temperaturregulerende. Jeg bruker lammeskinn i vogna året rundt jeg og det blir jo noe av det samme sikkert.. Regulerer bare med klær og teppe ut i fra hvor varmt det er. Anonymous poster hash: a459f...a78 Oi, da er det tydeligvis stor forskjell på babyer! Vi hadde også lammeskinn i vogna, men vi måtte ta det ut for en måneds tid siden, da var baby klissvåt av svette på ryggen hver gang hun hadde sittet i vogna (bor i Oslo).Anonymous poster hash: b9d20...2c7
Gjest Nikki09 Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Babyshop har sånn "matte" som du kan legge nedi med hull til selene. Vet ikke om du la merke til den rosa i vogna mi sist? Den fungerer iallfall på samme måte som voksipose skal se om jeg finner link og sende deg på Facebook!
Tordensky Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Babyshop har sånn "matte" som du kan legge nedi med hull til selene. Vet ikke om du la merke til den rosa i vogna mi sist? Den fungerer iallfall på samme måte som voksipose skal se om jeg finner link og sende deg på Facebook! Blir det noe ala denne? http://www.mimmis.no/produkt/681-addbaby-barnevogn-sitteunderlag.aspx Er det noen som vet om denne sklir nedover i vognen? (Ikke meningen å kuppe tråden!). Vårposen vår, som man kan bruke bare "ryggen" på siger sånn nedover, er kjempeirriterende...
Gjest Nikki09 Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Blir det noe ala denne? http://www.mimmis.no/produkt/681-addbaby-barnevogn-sitteunderlag.aspx Er det noen som vet om denne sklir nedover i vognen? (Ikke meningen å kuppe tråden!). Vårposen vår, som man kan bruke bare "ryggen" på siger sånn nedover, er kjempeirriterende... Ja er noe lignende! Vår siger nedover den også, men jeg tenkte jeg skulle prøve å sy på noe for å feste den! Har bare ikke kommet så langt vet at emmaljunga fører noen med fester øverst sånn at de ikke synker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå