Gå til innhold

Hipp hurra for Pusla !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp hipp hurra for Pusla som gifter seg i dag - all verdens hell og lykke ønskes dere på denne strålende dagen :)

Gleder meg veldig til å se bilder og høre detaljer :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Lykke til Pusla! Det har vært utrolig moro å følge dere på veien mot denne dagen! Håper København viser seg fra sin beste side å at dere får en drømmedag med deres nærmeste!

Så tenker jeg veldig på den lille prinsessa som skal være brudepike! :)

Skrevet

Gratulerer! Kjenner det kribler litt med tanke på mitt eget bryllup, selv om det er ett år til :P

Håper dere får en fantastisk dag :)

Skrevet

Hell og lykke!

Gjest Adriane
Skrevet

Hjertelig til lykke med dagen, søteste pusla! Håper dere får en fantastisk dag i København, og at lillemor får prinsessedrømmen sin hun også :)

:klem:

Skrevet

Gratulerer masse med dagen Pusla! :-)

Skrevet

Jeg sier hurra i dag jeg, for var ikke her i går.

Skrevet

Næmmen dere da - en egen tråd! Tusen takk :klem:

Skrev litt i skravletråden - dagen ble helt perfekt. Vi kan ikke sette fingeren på en eneste ting og vi fikk den rolige, nære feiringa vi ønska oss :) Været var godt også, sol når vi tok bildene som jeg tror blir flotte. det kom et kraftig regnskyll når vi spiste middag men når vi gikk ut igjen var det opphold.

Jeg hadde ikke lyst til å ta av kjolen, så når tulla var lagt gikk jeg på pub med de andre i brudekjole. Vi fikk masse oppmerksomhet gjennom hele dagen og danskene er jo bare så hyggelige. Veldige gode minner.

Vi har ikke så mange gode bilder av meg hvor kjolen synes godt enda, men både fotografen og familien har bilder som vi skal få. Planen er å lage et slideshow til festen, så gjestene kan se litt av dagen vår. Skal se om jeg kan legge ut bilde av buketten her etterpå - den ble jeg sååå fornøyd med! Søs har virkelig vært enestående som har ordna så mye for oss, men så var hun drit stressa rett før vi skulle dra til kirken også da :fnise:

Kjolen har blitt skikkelig møkkete nederst da det regna litt på kvelden og umulig å unngå når man er i en storby. Jeg skal jo ha på kjolen på lørdag også, så jeg må forsøke litt forsiktig med vann tror jeg. For det er ikke så pent med svart slep heller.

Skrevet

Oi, sort slep høres ikke så bra ut nei - men det høres jo virkelig ut som om dere har hatt en supervidunderlig dag sammen, så innmari deilig :)

Gratulerer så masse som nybakt frue - gleder meg veldig til å se bilder :)

Skrevet (endret)

Takk Petalouda :)

Her er et par bilder:post-589-0-46120500-1371456832_thumb.jpgpost-589-0-20061300-1371456835_thumb.jpgpost-589-0-23982500-1371457239_thumb.jpg

Ikke så bra kvalitet på det av meg, men det er det jeg har akkurat nå. Synes søs gjorde en god jobb med hår og blomster :)

Endret av pusla
  • Liker 2
Skrevet

steike for et fantastisk nydelig hår du har !! *skikkelig misunnelig*

så fiiiin du var!!

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Gjest Kiara!
Skrevet

Ååh Pusla for et hår! Og for en bukett!
:rodmer:

Nyyyydelig! Tusen takk for titten!

Skrevet

Så gøy å få se! Tusen takk! Nydelige blomster, og nydelig brud :)

Skrevet

Så morsomt å få se! Nydelig hår og nydelige blomster! Koselig å høre at dagen var så vellykket. :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått bryllup, Pusla! Så nydelig hår - og bukett! Takk for titten! :)

Skrevet (endret)

Tusen takk jenter, så søte dere er :klem:

Endret av pusla
Gjest Adriane
Skrevet

Så koselig å høre om bryllupet deres, Pusla! Og tusen takk for at vi fikk se bilder også :jepp:
Nydelig bukett, og så utrolig fint og langt hår du har!

Skrevet

Kjempeflotte bilder, kjolen så kjempefin ut og håret var fantastisk. Jeee

Skrevet

Så fin du var på håret!! Og buketten var kjempefin den også! Akkurat slik bukett jeg ønsker meg :) Gratulerer med overstått Pusla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...