Gå til innhold

Vil prøve lavkarbo, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke typen som tror blindt på alt jeg leser, men jeg mener at lavkarbo kan være verdt å teste ut. Har lest en bok som heter "matrevolusjonen" og ble veldig inspirert.

Jeg veier 113 kg og er relativt lav. Når jeg skal ned ca 40 kg føles det veldig lite fristende å gjøre det på lavkalori-måten. Jeg har gjort det før, og hver dag føltes som en lidelse.

I tillegg har jeg en funksjonshemning som gjør at jeg nesten ikke kan trene.

Det som stopper meg er at jeg syns det virker så vanskelig å gjennomføre i praksis. Nå skal jeg en uke til Tyskland og to uker til syden i sommer. Pluss andre sosiale sammenkomster. Det er ikke alle steder som er lavkarbo-vennlig. (Gud som jeg hater ordet "lavkarbo", menmen :-P)

Noen innspill?

Anonymous poster hash: 9237b...b37
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier bare lykke til :) Synes du har tatt et godt valg, og er siker på at du vil lykkes.

For å håndtere situasjoner der du ikke har så mange lavkarbo-valg så kan du forsøke å planlegge litt på forhånd. Kanskje du har muligheten til å spise litt på forhånd, kanskje du kan ha med noe?

I starten når du mister vekt hurtig så vil du oppleve at du knapt er sulten, så deter også mulig at fristelsene ikke frister lengre...

Denne siden er helt topp. Både info, tips og linker til oppskrifter og annet: http://www.kostdoktorn.se/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...