Gå til innhold

Akkurat finni ut at faren til datteren min er utro

Anbefalte innlegg

Gjest Villemo79
Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har ikke sovet i hele natt. Jeg er ganske opprørt. Jeg og faren til min yngstedatter har kjent hverandre siden vi var unge. Da vi traff hverandre som voksne og ikke ungdommer lenger, ble vi fort sammen. Og meget kort tid etterpå ble jeg gravid. Vi flyttet kjapt sammen og 2 mnd senere ble datteren vår født.Jeg følte og trodde vi hadde det godt sammen selv om alt ikke var perfekt. Nå i ettertid ser jeg mange signaler om ting jeg skulle fanget opp.,jeg føler meg så dum og godtroende... grunn av økonomiske årsaker valgte vi å flytte fra hverandre etter 1 års tid. Men vi fortsatte å treffe hverandre og oppføre oss som et par. Selv om vi offentlig ikke var sammen.Det ble etterhvert vanskelig å få tak i han og han kom sjeldnere. Jeg ville bare at vi skulle ærlige mot hverandre. Ha et voksent og godt forhold siden vi har datteren vår sammen. Og må ha kontakt på grunn av henne. Som kun er 2 ,5 år gammel. Jeg har hatt sterk intuisjon om at han ikke har vært ærlig mot meg og konfrontert han om det. Men han beroliget meg med at han fortsatt elsket meg høyt og at han ville at vi en dag skulle kunne flytte sammen igjen. Mange vil kansje si at han på en måte ikke har vært utro mot meg siden vi ikke lenger bor sammen eller er "sammen" offentelig. Men vi har ovenfor hverandre fortsatt oppført oss som et par på alle måter, Siden dette har plaget meg så at jeg har følt at det er mye som ikke stemmer, at han ikke er ærlig mot meg. klarte jeg å komme inn på facebook siden hans i natt. Jeg tenkte at nå vil jeg finne ut engang for alle om han er ærlig mot meg eller ikke. Jeg gikk inn på innboksen hans og fant mange brev fra andre damer helt fra den tiden vi bodde sammen at han var utro mot meg alt da.

Og at han senest hadde et forhold til ei i mai mnd. Han har med andre ord ført meg bak lyset hele tiden og levd et dobbeltliv. Det er så grusomt vondt å føle at jeg har blitt holdt for narr hele denne tiden. Eneste jeg ville ha var sannheten og det visste han. Han skal komme til meg og min datter senere i dag.Jeg føler meg så dum, så lurt og så brukt,Han har jugd meg opp i ansiktet hele tida. Jeg vet ikke om jeg skal konfrontere han med dette eller late som ingenting. Men jeg føler at han har lekt med følelsene mine. Og at jeg kjenner et sterkt behov for å konfrontere han. Noen som har noen tanker om hva dere ville gjort i mitt sted?

Jeg skal uansett legge han 100% bak meg for godt.Dette gjør så vanvittig vondt akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga økonomiske årsaker valgte dere å flytte fra hverandre sier du? Det er jo litt motsatt av hva andre gjør. Da forstår jeg det som om dere flyttet fra hverandre sånn at du kunne få stønader som alenemor? Du er klar over at det ikke er lov når dere er et par (selv om dere ikke bor sammen).

Uansett: Du vet jo hva du må gjøre, du må konfrontere han. Jeg hadde bare sendt han en melding, sagt at jeg visste, og at han fikk la være å komme.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig pga økonomiske årsaker. Da får jo du mer penger fra det offentlige, noe som igjen kalles trygdesvindel!

Anonymous poster hash: 27aa8...134
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, TS. Men du får ingen medlidenhet fra meg. Om han har vært utro så ville jeg søret for å kun holde en platonisk kontakt med ham. Si i fra til staten slik at du kun får det du har krav på av penger derfra. Vær ærlig mot begge parter.

Anonymous poster hash: 157d9...f8b
Skrevet

Huff.

Jeg kan tenke meg hvor fælt det må være for deg i og med at du regnet med at dere var eksklusive!

Håper du kommer deg igjennom dette.

Fint om vi får høre hvordan det går når du konfronterer ham med det du har funnet ut.

Det virker som om mange menn har en større terskel for å være trofaste enn kvinner.

Og kanskje han så på særboende som en anledning til å leve som singel.

Jeg kan godt forstå om du blir både sjalu og sint. Jeg hadde blitt gal av sjalusi om mannen min hadde vært direkte utro.

AnonymBruker
Skrevet

Svært så mye roping det var her :(

Med en sånn mann som dette funderer jeg på at det var en annen årsak enn "økonomiske årsaker".

Uansett har de ikke vært offentlige sammen, de har bodd hver for seg og sett an forholdet - noe mange par faktisk gjør/av og til burde/og er nødt til å gjøre. Hvem flytter i fra hverandre når man har en datter, for å leke singel pga økonomiske årsaker? Tenk nå etter.

TS: Dette var veldig trist. Han kommer ikke forandre seg, og det er noe du burde innse. Prøv å ikke ta oppførselen hans personlig; det var et ganske hykleri av et utroskap og svik, og det der går nok bare på han som person.

Håper at du kan komme deg vekk. Dette er vel ikke noe miljø og klima man orker å vokse opp i eller være sammen med.

(Tro meg. Han forandrer seg ikke.... :\

Anonymous poster hash: 3a9b4...d5b
  • Liker 5
Gjest Villemo79
Skrevet

Jeg møtte han på busstasjonen og mens vi pratet sammen stilte jeg han spørsmål om di forskjellige damene jeg visste han har hatt omgang med. Og han jugde og lata som ingenting på alle spørsmålene. Da vi kom hjem til meg ante han fred og ingen fare. Jeg ba han åpne opp pc lokket og lese det som sto der. Jeg hadde tatt fram en ganske detaljert samtale om hva han og m skulle gjøre med hverandre sexuelt. Han reagerte med å angripe meg og sa at dette hadde han ikke trodd om meg. At jeg ville gå inn på siden hans. Han gjorde seg selv til et offer og var på vei ut døra for å flykte. Men han ombestemte seg og ble for å ta en samtale med meg i stedet. Jeg har IKKE på noen som helst måte utnyttet nav systemet. Jeg har ikke sett mye til han da han har valgt å kjøre pirat hver eneste helg. Det blir prioritert framfor samvær med datteren sin. Han sa at han aldri har klart å gi slipp på meg. At han har flyktet. At han må ha hatt slått av sine følelser for meg da han hadde seg med andre. Som han nå har holdt på i snart 1 år.Og senest med ei i mai 2 ganger. Og hu var forlovet med typen sin som har kreft. Nå vil han ha meg tilbake og sier han elsker meg . Og at han har gjort det hele tida. Han har veldig dårlig selvbilde og sa at hadde en lekker modell som alle menn ville ha vist han oppmerksomhet ville hans selvbilde skyte i været. Nå vil han at vi skal flytte sammen igjen og prøve på nytt. Men for tiden bor han på et lager uten strøm og uten bil og uten fast jobb.Jeg er det beste som har hendt han sier han.av alle han har vært sammen med . Han har nylig fått seg en jobb som en slags støttekontakt for ei han har tidligere hatt sex med engang . Jobben er ikke fast. Hun vil vist ha han sier han. Men han vil ikke ha henne. Og han vil fortsatt jobbe med henne selv om han vet jeg ikke liker det . Og han har sakt at dem ikke har gjort noe sexuelt eller annet etter den ene gangen før han begynte å jobbe for henne.

AnonymBruker
Skrevet

du oppsøker grunner til å bli sammen med ham.. hvis det er det du vil så er det ingen vits å spørre andre hva du skal gjøre.

du VET at han er å stole på, så...

Anonymous poster hash: 970dc...06d
Gjest Villemo79
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan du kan ha klart å tolke det på den måten, men jeg valgte å fortelle hvordan møtet gikk. Og hvis du har lest mitt siste svar så skrev jeg at han jugde meg igjen opp i ansiktet da jeg stilte han spørsmål. Han er ikke ærlig !!!

AnonymBruker
Skrevet

Han er DESPERAT..

Han sier alt han tror du vil høre. Og alt som må til eventuelt, for å få deg tilbake.

Anonymous poster hash: 155b7...78a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du kan ikke forvente å få både overgangsstønad og troskap fra barnefar på en gang.

Anonymous poster hash: 34d9f...f1a
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta ut seperasjon da?

Også krev barnebidrag, når tiden er klar for det.

Anonymous poster hash: 155b7...78a
Skrevet

Jeg stusser mest over overskriften. Blir litt sånn og skyve barnet forran seg for min del. Men dritt situvasjon du er opp i og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...