Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Herregud er alt jeg har å si. Jaja, back in the game og allerede opplever jeg rare ting. Ble med en mann og to jenter på nach i dag, og når vi kom inn til leiligheten til denne "mannen", såg leigligheten ut som et rottereir. Leiligheten manglet dører, alle rommene var rotetene og såg helt jævlige ut. På kjøkkenet stod det en seng, og romkammeraten var mer eller mindre psykopat, og ba oss dra til helvete ut.

Altså, denne fyren som ville at vi skulle på nach hos han jobbet lenge for at han skulle få med sin utvalgte med hjem til seg + venninnen og meg. Hvorfor i alle dager tar han med folk hjem til seg når leiligheten ser ut som et høl? Han kunne i det minste ha ryddet.

Ble helt sjokket jeg. Aldri livet om jeg hadde tatt med meg en dame med hjem til et sånt sted. Jeg hadde vært så utrolig flau. I taxien skrøt han over vinen sin, fordi vinmonopolet var jo rett der han bodde. Jada, den pappvinen var jo classy..

Til andre menn: Hvis dere går ut med hensikt i å sjekke, sørg no faen for at leiligheten ser bra ut dersom man har tenkt å få til noe. Ta for guds skyld ikke en dame hjem, og ha 10 håndkler ligende på badegulvet (ja, det lå en hel hau) Jeg og damene gikk inn og var der i 3-4 min før vi løp ut igjen.....................

Jaja, artig opplevelse, men herregud, aldri opplevd noe lignende...

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Kjekt for det da, vel, som fikk to damer for deg selv plutselig?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ha ha det opplevde jeg også for mange år siden. En fyr jeg kjente ville absolutt invitere meg hjem på en øl, hadde spurt mange ganger og til slutt tenkte jeg jeg skulle gi fyren en sjanse. Ble ikke mer imponert over ham akkurat, og forsvant ganske kjapt.

Skrevet

Hahaha! FAIL. Må ha vært en morsom opplevelse. Jeg erfarte det motsatte en gang, hadde litt samme effekt. Bare, hva faen; hvor mye penger har denne mannen, og whats up med alle jesusbildene. Og hvorfor har han BARE sjampis i kjøleskapet??!!

Mye rart.....

Skrevet

Æsj. Det er skikkelig turn-off med gutter som ikke klarer å holde hjemmet sitt i orden.

Med det mener jeg ikke at hjemmet alltid må se superstriglet ut, kan forstå at ikke alle alltid klarer å være helt nazi på sånt, men når besøkende føler for å ta en dusj så fort de har forlatt leiligheten din er det på tide å rydde, vaske og sannsynligvis kaste en god del ting.

Også forstår jeg bare ikke hvordan de orker å vise fram hjemmet sitt når det ser slik ut. Blir de ikke flaue??

Skrevet

:hoho: Aldri opplevd det. Hvordan så han ut da? Helt normal?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud er alt jeg har å si. Jaja, back in the game og allerede opplever jeg rare ting. Ble med en mann og to jenter på nach i dag, og når vi kom inn til leiligheten til denne "mannen", såg leigligheten ut som et rottereir. Leiligheten manglet dører, alle rommene var rotetene og såg helt jævlige ut. På kjøkkenet stod det en seng, og romkammeraten var mer eller mindre psykopat, og ba oss dra til helvete ut.

Altså, denne fyren som ville at vi skulle på nach hos han jobbet lenge for at han skulle få med sin utvalgte med hjem til seg + venninnen og meg. Hvorfor i alle dager tar han med folk hjem til seg når leiligheten ser ut som et høl? Han kunne i det minste ha ryddet.

Ble helt sjokket jeg. Aldri livet om jeg hadde tatt med meg en dame med hjem til et sånt sted. Jeg hadde vært så utrolig flau. I taxien skrøt han over vinen sin, fordi vinmonopolet var jo rett der han bodde. Jada, den pappvinen var jo classy..

Til andre menn: Hvis dere går ut med hensikt i å sjekke, sørg no faen for at leiligheten ser bra ut dersom man har tenkt å få til noe. Ta for guds skyld ikke en dame hjem, og ha 10 håndkler ligende på badegulvet (ja, det lå en hel hau) Jeg og damene gikk inn og var der i 3-4 min før vi løp ut igjen.....................

Jaja, artig opplevelse, men herregud, aldri opplevd noe lignende...

Hvorfor skriver du field reports på et jente/kvinne forum? :)

Anonymous poster hash: 3d907...191

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

?

Dette er noe av det beste jeg har lest på KG, fortsett slik --L--, jeg vil ha flere juicy detaljer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint du tar poenget i historien.

Anonymous poster hash: ed166...2b6

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket poeng?

AnonymBruker
Skrevet

At du skal ha en fet kåk for å pule damer? Har dratt nok damer fra Solli plass og beste vestkant til den mest skitne studenthybel du kan tenke deg.

Gjest Inggolf
Skrevet

At du skal ha en fet kåk for å pule damer? Har dratt nok damer fra Solli plass og beste vestkant til den mest skitne studenthybel du kan tenke deg.

Ja, for det finnes overhodet ikke noe mellomting mellom en bakterieinfisert, skitten og rotete leilighet og en fet kåk ! :riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...