AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg ble kjent med ham for 2 og 1/2 år siden. Han var usikker fra starten av på om han ville ha et forhold. Jeg oppmuntret ham til å fortsette med meg og var pådriveren hele veien. Tilslutt kom det frem at han ikke var over eksen. Eksen hans er enormt manipulerende og har hatt et utrolig sterkt tak over ham. Hun var av typen som truet med å ta livet av seg fordi han ønsket å gå fra henne og som har plaget samvittigheten hans helt siden han ikke klarte mer. Tilslutt slo han opp med meg. Men etter to måneder kom han tilbake og ønsket at vi skulle få til noe. I ettertid får jeg vite at han var sammen med henne mens det var slutt og fant ut at det ikke var noe for ham. Jeg var også sammen med en annen mens vi hadde slutt. Vi ble sammen igjen. Det er halvannet år siden nå. Nå får jeg plutselig vite at han møtte henne en måned før han gjorde det slutt med meg. Ingenting av det som har kommet opp har vært noe han har fortalt meg. Jeg forstår mye av alt mellom han og henne, det har vi snakket mye om og jeg føler at forholdet har vært et helt annet siden vi ble sammen igjen. Nå føler jeg at han faktisk vil satse på meg. Men å få vite dette så lenge i ettertid ... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen meninger? Delte erfaringer? Anonymous poster hash: ac5a0...c44
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Jeg orker ikke å ta noens parti i storyen. Men ikke bland deg med en fyr som sier at han ikke er over exen sin og har rotet med henne. Han trenger tydeligvis tid på seg til å komme over henne, finne ut av ting, og mest av alt seg selv. Jeg hadde sagt; For vårt eget beste er det nok best at vi legger en stopper her og roer oss ned. Jeg kan ikke investere, du kan ikke investere.. Kanskje en vakker dag senere? Du vil ikke være være den han ubestemt velger, (deg eller eksen), men det han egentlig vet at han burde gjøre er å være for seg selv og kanskje har nok med seg selv. Det var mine tanker. Anonymous poster hash: 92e5f...04f
Sommee Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Når et forhold tar slutt er det bemerkelsesverdig ofte en tredjepart inne i bildet. Som oftest finner man det ikke ut før i etterkant, eller aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå