Gå til innhold

Ubehagelig oppførsel av venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige helg var jeg på fest med jenta jeg liker. Vi møttes på fest for noen uker siden og har pratet mye mellom da og nå. Vi har ikke hatt tid til å møtes dessverre pga eksamenstid. Jeg satt og pratet og flørtet med henne i sofaen. Plutselig kom ei venninne av henne bort til oss, hun satt seg ved siden av meg og vi begynte å prate alle tre. Jeg satt nærmere jenta jeg liker og hadde armen min rundt henne. Etter en ltien stund gikk hun jenta jeg liker for å hente mer å drikke, da la venninnen hennes hånden hennes på låret mitt, og hvisket i meg i øret "X(jenta jeg liker) er uerfaren, men det er ikke jeg), så dro hun hånden sin oppover låret mitt og la den i skrittet mitt. Jeg ble ekstremt ukomfortabel og tok bort hånden hennes og sa jeg ikke var interessert. Hun bare så på meg og smilte, så kom jenta jeg likte tilbake igjen, men da gikk venninnen hennes. Senere på kvelden kysset vi og jeg ble med henne hjem. Vi hadde ikke sex, men lå kun å koset og kysset. Bør jeg fortelle jenta jeg liker om dette, eller skal jeg la være?

Anonymous poster hash: f2668...1cd
Videoannonse
Annonse
Gjest kimhan92
Skrevet

Forrige helg var jeg på fest med jenta jeg liker. Vi møttes på fest for noen uker siden og har pratet mye mellom da og nå. Vi har ikke hatt tid til å møtes dessverre pga eksamenstid. Jeg satt og pratet og flørtet med henne i sofaen. Plutselig kom ei venninne av henne bort til oss, hun satt seg ved siden av meg og vi begynte å prate alle tre. Jeg satt nærmere jenta jeg liker og hadde armen min rundt henne. Etter en ltien stund gikk hun jenta jeg liker for å hente mer å drikke, da la venninnen hennes hånden hennes på låret mitt, og hvisket i meg i øret "X(jenta jeg liker) er uerfaren, men det er ikke jeg), så dro hun hånden sin oppover låret mitt og la den i skrittet mitt. Jeg ble ekstremt ukomfortabel og tok bort hånden hennes og sa jeg ikke var interessert. Hun bare så på meg og smilte, så kom jenta jeg likte tilbake igjen, men da gikk venninnen hennes. Senere på kvelden kysset vi og jeg ble med henne hjem. Vi hadde ikke sex, men lå kun å koset og kysset. Bør jeg fortelle jenta jeg liker om dette, eller skal jeg la være? Anonymous poster hash: f2668...1cd

bare vær ærlig og si det som det er . finn det ut selv

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke si det. Men hvis denne jenta skulle prøve å lage problemer for dere senere, så kan du fortelle det.

Anonymous poster hash: b478a...904
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde jeg ville fortalt. Hvorfor holde det hemmelig? Viser jo bare hvilken venninne hun har det.

Anonymous poster hash: 1bc6d...431
  • Liker 2
Skrevet

Ser ingen grunn til å ikke fortelle om det. Hadde lett nevnt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...