AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har hatt et innlegg i en gruppe på Facebook som har gjort at noen jenter har begynt å skrive med meg. Ei fra England og ei fra USA. Pene jenter som virker til å være snille og bry seg. Nå har jeg drevet med nettdating og "bydating" her til lands og det virker til å være ekstremt sjeldent for meg at noen gidder å være snille og høflige mot meg. Man må liksom ta det man vil ha, hvis man skal ha noe.. Disse utenlandske jentene virker virkelig sjarmerende. Jeg begynner nesten å tenke at alle mennene som klager på norske jenter og skryter av de utenlandske damene har rett. Hva har dere jenter å si til deres forsvar? For jeg er lei av å være en ressursperson for dere som dere ikke gidder å ta vare på. Uten å ville dra alle over en kam, så må jeg si at min erfaring med norske jenter er at de kun ser etter fordeler og manipulerer for å få det som dere vil. Anonymous poster hash: 72eb5...454
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Det er derfor utenlandske kvinner er så sjarmerende. De syns om mennene der, det samme som du syns om kvinnene her. Og vi kvinner faller også for utenlandske menn, fordi dere norske er så kjedelige. Man faller alltid for det som er nytt og ukjent og anderledes, og som vi ikke har fra før. Så blir man kjent og finner ut at folk stort sett er like irriterende overalt i verden, damer som menn Anonymous poster hash: d930b...8a2 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Det er vel neppe noe nytt at det er en større kultur for å være høflige i England og USA, i motsetning til her i Norge? Anonymous poster hash: 11f95...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hva vil du ha, falsk hyggelighet fra utenlandske jenter eller ærlige småkjølige norske? Vet hva jeg foretrekkerAnonymous poster hash: 632cc...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Det er vel neppe noe nytt at det er en større kultur for å være høflige i England og USA, i motsetning til her i Norge? Anonymous poster hash: 11f95...5c3 Høfligere utad. Innad er vi så godt som like uhøflige hele gjengen. Anonymous poster hash: d930b...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Høfligere utad. Innad er vi så godt som like uhøflige hele gjengen. Anonymous poster hash: d930b...8a2 Akkurat. Derfor mener jeg TS trenger å realitetsorientere seg om både norske og utenlandske mennesker i stendenfor å romantisere disse jentene. Anonymous poster hash: 11f95...5c3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Signerer de over her. Det er mer overfladisk vennlighet i utlandet, korrekt, men vi norske er gjerne mer direkte og småbrutale, dog ærlige. Utenlandske menn elsker brutaliteten over meg - nå er jeg ikke like innesluttet som din gjengse nordmann, men likevel. Jeg gidder ikke spørre "How are you? <3" hver gang jeg ser noen, jeg har ikke et konstant påklistra smil og jeg demaskulinerer dem vel egentlig litt med på være så kjølig og rappkjefta - og de elsker det Forøvrig romantiserer vel de fleste det fremmede. Gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet, er det noe som heter. Anonymous poster hash: 5a711...464 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Tipper du allerede tolker deres tilgjorte hyggelighet som seksuell interesse noen kommer til å få seg en ubehagelig overraskelse Anonymous poster hash: 632cc...b2d 3
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Klart de er hyggelige. I USA er lovene slik at kvinner drar fordel av å gifte seg med menn for så å skille seg fra dem. Det er en kilde til velstand og økonomisk gevinst, så jentene der skal du være ekstra forsiktig med. Det som er fint med norske kvinner, selv hvor usjaermerende og udelikate de er, så er de ganske ærlige, sånn sammenlignet med resten av verden, og det største problemet med dem er bare at de er kostbare. Men det er mye bedre enn at de manipulerer menn til å gifte seg med dem for å melke dem for "velstand" i et skillsmisse senere. Alt jeg sier er, nyt gjerne oppmerksomheten, men forstå hvordan kulturen er der. Disse jentene er ofte ulv u fåreklær, og de går ikke etter veldig velstående menn, men gjeldsfrie menn er mer en godt nok å tømme kontoene til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Det er derfor utenlandske kvinner er så sjarmerende. De syns om mennene der, det samme som du syns om kvinnene her. Og vi kvinner faller også for utenlandske menn, fordi dere norske er så kjedelige. Man faller alltid for det som er nytt og ukjent og anderledes, og som vi ikke har fra før. Så blir man kjent og finner ut at folk stort sett er like irriterende overalt i verden, damer som menn Anonymous poster hash: d930b...8a2 Nei.. Jeg faller for de som behandler meg pent og respekterer meg for at jeg er den jeg er. Her i Norge så skal det mye til for at man er bra nok.. Som mann eller kvinne. Hva vil du ha, falsk hyggelighet fra utenlandske jenter eller ærlige småkjølige norske? Vet hva jeg foretrekkerAnonymous poster hash: 632cc...b2d Akkurat. Derfor mener jeg TS trenger å realitetsorientere seg om både norske og utenlandske mennesker i stendenfor å romantisere disse jentene. Anonymous poster hash: 11f95...5c3 Signerer de over her. Det er mer overfladisk vennlighet i utlandet, korrekt, men vi norske er gjerne mer direkte og småbrutale, dog ærlige. Utenlandske menn elsker brutaliteten over meg - nå er jeg ikke like innesluttet som din gjengse nordmann, men likevel. Jeg gidder ikke spørre "How are you? <3" hver gang jeg ser noen, jeg har ikke et konstant påklistra smil og jeg demaskulinerer dem vel egentlig litt med på være så kjølig og rappkjefta - og de elsker det Forøvrig romantiserer vel de fleste det fremmede. Gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet, er det noe som heter. Anonymous poster hash: 5a711...464 Tipper du allerede tolker deres tilgjorte hyggelighet som seksuell interesse noen kommer til å få seg en ubehagelig overraskelse Anonymous poster hash: 632cc...b2d Klart de er hyggelige. I USA er lovene slik at kvinner drar fordel av å gifte seg med menn for så å skille seg fra dem. Det er en kilde til velstand og økonomisk gevinst, så jentene der skal du være ekstra forsiktig med. Det som er fint med norske kvinner, selv hvor usjaermerende og udelikate de er, så er de ganske ærlige, sånn sammenlignet med resten av verden, og det største problemet med dem er bare at de er kostbare. Men det er mye bedre enn at de manipulerer menn til å gifte seg med dem for å melke dem for "velstand" i et skillsmisse senere. Alt jeg sier er, nyt gjerne oppmerksomheten, men forstå hvordan kulturen er der. Disse jentene er ofte ulv u fåreklær, og de går ikke etter veldig velstående menn, men gjeldsfrie menn er mer en godt nok å tømme kontoene til. Det er derfor utenlandske kvinner er så sjarmerende. De syns om mennene der, det samme som du syns om kvinnene her. Og vi kvinner faller også for utenlandske menn, fordi dere norske er så kjedelige. Man faller alltid for det som er nytt og ukjent og anderledes, og som vi ikke har fra før. Så blir man kjent og finner ut at folk stort sett er like irriterende overalt i verden, damer som menn Anonymous poster hash: d930b...8a2 Leser dere egentlig det dere skriver selv? Ser dere hvordan dere prøver å rettferdiggjøre nordmenns usosiale og dårlige oppførsel? Hver gang det er en tråd som dette, så er det den samme reaksjonen. Sjalusi over at noen liker noen andre.. over at dere ikke er gode nok etc. Det forteller meg mer enn noe annet at jeg faktisk treffer rett med en slik tråd som dette. Anonymous poster hash: 72eb5...454
Gjest Puravida Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Har selv bodd i varmere strøk og jeg syntes ikke det er overfladisk hyggelighet der. Alle var så åpne, velkomne og brydde seg om andre i større grad enn mange nordmenn. Helt utrolig hvor koselige de jeg møtte var, hadde ikke noe å si hvordan man så ut, eller hva slags situasjon man var i. Sykt mange pene jenter det også Er hetero selv, men fikk masse treningsmotivasjon når jeg så hvor pene kropper mange hadde. De var veldig feminine i tillegg. Brukte høyhelte sko hele tiden! Pratet med noen som sa at det var 5 kvinner per mann i det landet jeg var i, derfor var det normalt at kvinnene konkurrerte litt ved å alltid prøve å se bra ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå