Gå til innhold

Bare lurer, hvor stor plass har dere å bo på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener da kvadratmeter hus/leilighet og antall personer som bor der?

Anonymous poster hash: 2c835...eb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 m2. Jeg bor alene

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 små barn og bor bor tiden i leid hus på ca 100 kvm. Men flytter inn i nybygd hus rundt juletider og da får vi ca 240 kvm.

Anonymous poster hash: 83cff...87b
Gjest Funky Punk
Skrevet

80kvm og vi er to voksne.

Kunne fint klart meg med mindre leilighet, men med bedre planløsning så lenge vi har to soverom (må ha et eget rom til gubben og alle hans ting og datautstyr. Hadde blitt gaaal om jeg hadde hatt det i stua)

AnonymBruker
Skrevet

60 kvadratmeter. Bor alene. Akkurat passe, lite å vaske :P

Anonymous poster hash: 9212d...328
AnonymBruker
Skrevet

Ca 100kvm per etasje. To etasjer. Alene. Litt for stort :)

Anonymous poster hash: 3ac71...eb5

Skrevet

2 voksne og 3 barn på 200 kvm :)

AnonymBruker
Skrevet

59kvm bor alene. Passe.

Anonymous poster hash: df0e4...ede
AnonymBruker
Skrevet

72 kvm. En voksen. Akkurat passe. Bodde med to tenåringer tidligere og da var det akkurat et soverom for lite.

Anonymous poster hash: e520c...2c8
AnonymBruker
Skrevet

2 voksne, ingen barn på 100kvm.

Anonymous poster hash: b1e04...f17
Skrevet

Har ca 340kvm boareal, to voksne, to barn, ei svær bikkje og for tiden 5 katter. Huset høres ganske stort ut, men det er et gammelt kråkeslott med mange merkelige løsninger. Flere halvetasjer bl.a. Har t.o.m en matbod og snekkerbod:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes dere at et hus på 153kvm for 2 voksne er for lite, da tenker jeg på barn i fremtiden? Det er 4 soverom og huset er på 2 etasjer.

Gjest Tirkes
Skrevet

178 kvm boareal, to voksne.

Synes dere at et hus på 153kvm for 2 voksne er for lite, da tenker jeg på barn i fremtiden? Det er 4 soverom og huset er på 2 etasjer.

Det høres da stort nok til å ha en liten armé unger? Ville for meg vært stort nok til to barn - har mye slekt som bor langt borte og har derfor ofte besøk som overnatter, så jeg er "avhengig" av gjesterom. Men de som bor nærmere nettverket sitt er trolig ikke avhengige av det samme. :)

Skrevet

Det er absolutt ikke lite:) Med fire soverom så får jo dere både foreldrerom og barnerom, i tillegg til et gjesterom hvis dere ikke får tre barn:)

Skrevet

47kvm. Bare meg + en katt...:P Synes det er helt passe (kunne kanskje ønsket meg en liten bod til rot, vinterklær, støvsuger og sånne ting.. har jo bod på loft og kjeller men der er det så kaldt og upraktisk å hente ting)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.:) Jeg måtte bare spørre når jeg så hvor mange har hus over 200kvm, ble litt satt ut om jeg kan si det ;)

Skrevet

Jeg har 25-26 kvadrat, bor alene, men kjæresten min er hos meg neeeesten hver kveld/natt :) aner ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde hatt 100kvm til rådighet! Måtte nok holdt i ett rom, og låst av alle de andre! :P

AnonymBruker
Skrevet

80 kvm, 2 voksne, en hund og en katt.

200 kvm er mer enn nok for en familie på 4.

Anonymous poster hash: b570c...414
Skrevet

40/alene. Rikelig for meg, men kan bare ha begrenset med besøk om gangen.

Skrevet

56kvm og bor alene, har mer en nok plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...