@laide^ Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Noen som har gått på p-piller og apocillin samtidig, og blitt gravid av den grunn? (at det er mest sannsynlig at det er det som er grunnen)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Man blir gravid av sex, ikke piller. Aldri hørt at penecillin svekker piller bortsett fra hvis man får diare så p-pillen ikke rekkes å taes opp i kroppen. Og man må vel studere avføringen for å vite det sikkert, og hvem gjør det? Anonymous poster hash: 77d3b...27d
kaprifolen Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Penicillin og antibiotika kan svekke effekten av p-piller, jo. Vet ikke om noen konkrete tilfeller selv, men det er vanlig nok til at apotekfolka har nevnt det (og at man kan få sopp) de gangene jeg har hentet det på resept.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Det er veldig få typer antibiotika som svekker p-piller, apocillin gjør ikke. Sjekk det på felleskatalogen.no Anonymous poster hash: 929e7...44b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Penicillin og antibiotika kan svekke effekten av p-piller, jo. Vet ikke om noen konkrete tilfeller selv, men det er vanlig nok til at apotekfolka har nevnt det (og at man kan få sopp) de gangene jeg har hentet det på resept. Har aldri blitt fortalt det av hverken legen eller de på apoteket, og de skal informere om sånt når kvinner bør bruke ekstra prevensjon. Har blitt informert om andre piller jeg har tatt som kan svekke p-piller. Anonymous poster hash: 77d3b...27d
kaprifolen Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Har aldri blitt fortalt det av hverken legen eller de på apoteket, og de skal informere om sånt når kvinner bør bruke ekstra prevensjon. Har blitt informert om andre piller jeg har tatt som kan svekke p-piller.Anonymous poster hash: 77d3b...27d Da har de ikke gjort jobben sin godt nok, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå