Gå til innhold

Forloverkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover i sommer, og skal ut og kjøpe kjole i løpet av neste uke. Noen som har tips? Jeg har ikke fått noen føringer på hvordan den skal se ut, men tenker selv at den bør være lang, og ikke hvit, rød eller svart.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo veldig an på resten av bryllupet, man trenger en helt annen kjole til et uformelt hagebryllup enn til en gallaaften. :)

Anonymous poster hash: 4e3ad...c92
Skrevet

Jeg synes en forlover kan få velge hva en vil ha på seg selv. Finn deg en kjole du synes er super og ser smashing ut! Brudesalongene pleier å ha selskapskjoler også. Hvis du vet hva temafargen i bryllupet er kan du jo vurdere å gå for noe i den retningen, hvis det er en farge du kan kle og like. Lang kjole kan du ha, uansett om det er hage eller galla:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes en forlover kan få velge hva en vil ha på seg selv. Finn deg en kjole du synes er super og ser smashing ut! Brudesalongene pleier å ha selskapskjoler også. Hvis du vet hva temafargen i bryllupet er kan du jo vurdere å gå for noe i den retningen, hvis det er en farge du kan kle og like. Lang kjole kan du ha, uansett om det er hage eller galla:-)

Nja. Forlover må gjerne pynte seg et hakk eller to mer enn resten av gjestene. Men å komme voldsomt overpyntet (eller underpyntet) blir fort litt snodig. Uansett så regner jeg med at det er noe de fleste skjønner sånn helt av seg selv (eller sjekker med bruden), så jeg spurte mest for å kunne komme med konkrete forslag :)

Anonymous poster hash: 4e3ad...c92

Skrevet

Jeg liker veldig godt kjolene til Coast

Skrevet

Jeg liker veldig godt kjolene til Coast

Er det noen nettbutikk å titte i?

Jeg må vel rett og slett bare prøve..

Skrevet

Ja, de har nettbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...