AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hei. Sliter litt med hva jeg kan ha til lunsj om dagen. Pleier å ha med meg middagsrester på universitetet, men nå som jeg har "sommerferie" og er ute i jobb så har vi ikke micro. Så litt kjedelig med kalde rester. Noen som har noe tips til hva jeg kan ha med meg til lunsj? Blir ikke ordentlig mett av salat og tåler ikke gluten,så brød er litt håpløst.. Trenger sårt tips så jeg ikke ender opp med pommes frittes fra McDonalds hver dag Anonymous poster hash: 916ae...7fe
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 - Skyr med musli - Vaniljekesam eller kesam med bær/frukt. - Bak glutenfrie rundstykker (http://hidlesundet.blogspot.no/2010/11/glutenfrie-rundstykker.html) Disse kanskje? - Knekkebrød med pålegg - Egg - Du kan lage salaten din litt mer mettende, som å putte oppi makaroni/pasta/løk/kylling/egg eller laks osv. Anonymous poster hash: 33e3e...9b5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Kald omelett stekt dagen før er kjempegodt. Stek med f.eks bacon, squash i biter og løk. Anonymous poster hash: fb7d0...592 1
Gjest Superwoman! Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 - Skyr med musli - Vaniljekesam eller kesam med bær/frukt. - Bak glutenfrie rundstykker (http://hidlesundet.blogspot.no/2010/11/glutenfrie-rundstykker.html) Disse kanskje? - Knekkebrød med pålegg - Egg - Du kan lage salaten din litt mer mettende, som å putte oppi makaroni/pasta/løk/kylling/egg eller laks osv. Anonymous poster hash: 33e3e...9b5 Er gluten i skyr, men ikke så mye. Bare vær obs
nuggets Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 (endret) - omelett - tyrkisk youghurt med bær og nøtter - eggewraps - salatwrap - lompe med snøfrisk, ruccolasalat og pålegg Endret 14. juni 2013 av nuggets
Gjest Reza08 Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Lag en god suppe. F.eks kyllingsuppe. Sett av et par timer en dag, og lag en stor kjele med suppe som du kan porsjonere ut til mange lunsjer/middager. Godt og praktisk, dessuten lønner det seg å kjøpe inn mat i store mengder og gjøre som dette.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Er gluten i skyr, men ikke så mye. Bare vær obs Er du sikker på det? Jeg ser det ikke i innholdsfortegnelsen. Anonymous poster hash: 90fa0...72f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Onigiri Hva er det? Aldri hørt om Takk for tips alle sammen Anonymous poster hash: 916ae...7fe
blueberries Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Hva er det? Aldri hørt om Takk for tips alle sammen Anonymous poster hash: 916ae...7fe Risbolle m/innhold
Gjest Superwoman! Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Er du sikker på det? Jeg ser det ikke i innholdsfortegnelsen. Anonymous poster hash: 90fa0...72f Off, du har helt rett! Unnskyld, det var laktose jeg tenkte på... Endret 14. juni 2013 av Stavangerjente- 1
Supraspinatus Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Når jeg ikke kan varme opp mat spiser jeg stortsett: - Rå grønnsaker skjært i staver med olje-dip (tåler å stå i rom temperatur). - Ost (trenger kjøling, men det holder å legge en skikkelig kald vannflaske i samme pose og la være å sette den i solen). - Pålegg: Skinke, roastbeef, etc (noe ferdigpålegg har gluten, velg rent kjøtt!) - Frukt - Nøtter eller nøttesmør (peanøtt, cashew, mandel, kokosnøtt). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå