sunshine-t Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Hvordan får jeg vekk rusten på "lasteplanet" på sykkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. april 2004 #2 Del Skrevet 12. april 2004 Vanlig rustfjerner??? (Kjøpt på bensinstasjon eller "Bygg&Bo", f.eks.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 12. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. april 2004 Smarte meg... *blond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 12. april 2004 #4 Del Skrevet 12. april 2004 Stålull? (i tillegg til rustfjerner... men stålulla tar det grøvste i alle fall...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. april 2004 #5 Del Skrevet 12. april 2004 Smarte meg... *blond* Har påska vært for hard for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 12. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 12. april 2004 Ja. den ble visst litt hard... Hehe!! Da må jeg skrive opp rustfjerner på handlelisten min. Stålull har vi hjemme. Tror jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #7 Del Skrevet 13. april 2004 Har ikke erfaring med trehjulsykler enda, men jeg har fjerna rust fra hjulene på barnevogna med stålull. Tok meg en halvtimes tid i kjøkkenvasken med de fire hjula da jeg tok i bruk vogna ifjor (den var kjøpt brukt serru). Blank og fin, som ny igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå