Gjest johnnyB Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Ei dame som jobber i kassa på en butikk i nærheten av der jeg bor blir "gira" hver gang jeg er innom butikken og går i t-skjorte. Når jeg går med genser/jakke, så er hun mye mindre "gira". Betyr dette at hun kun er ute etter kroppen min? (jeg trener endel vekter, så jeg har overarmer som er litt større enn normalen)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Jeg blir av og til nervøs når menn har lite klær på seg og har fin kropp. Det betyr ikke at jeg kun er ute etter kroppen Anonymous poster hash: a6f05...ae0
Singha Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jenter, som gutter, liker vel å se på andre mennesker de synes er sexy uten at det ligger noe mer i det enn det? Så ja, det kan godt hende hun liker kroppen din og gir en god faen i deg.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Iom at hun ikke kjenner deg, og virker sikle når du er innom; ja. Det er hun. Hva hun er ute etter dersom hun blir kjent med deg vet ingen. Anonymous poster hash: 1e638...133
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Nei, hun lurer bare på hvorfor t-skjorta di er 2 nummer for liten. Det er med forundring og ikke kåtskap hun kikker på deg. Mvh Kassadame Anonymous poster hash: a9ae7...ee2 7
Gjest Teta Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Ei dame som jobber i kassa på en butikk i nærheten av der jeg bor blir "gira" hver gang jeg er innom butikken og går i t-skjorte. Når jeg går med genser/jakke, så er hun mye mindre "gira". Betyr dette at hun kun er ute etter kroppen min? (jeg trener endel vekter, så jeg har overarmer som er litt større enn normalen)
Sommee Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Haha, enkelte damer er ute etter kroppen vår ja.. Har blitt kalt "lurepikk" pga at jeg ikke hadde kondomer hjemme, for så å bli brukt til heftig sex i noen uker, og så spytta ut og dumpa tvert..! Endret 15. juni 2013 av Sommee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå