Gå til innhold

innkalt til barnevernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter som er i tenårene kan til tider være veldig hissig og kranglete. En dag ble det for mye for far og han slo til henne i ansiktet. Dette har aldri skjedd før. Vår datter som er en skikkelig pappajente ble veldig fornærmet med god grunn. Far unnskyldte seg og angret. Dette fortalte vår datter til en kamerat, som så fortalte det til helsesøster på skolen. vår datter måtte bekrefte det, men fortalte det bare hadde skjedd en gang. Likevel har vi nå fått inkallelse til møte hos barnevernet grunnet bekymringsmelding fra helsesøster. Håper barnevernet forstår det var en engangshendelse og avslutter sak. Kan likevel kjenne jeg er svært urolig. Sover dårlig og gruer meg noe voldsomt. Har jeg grunn til det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun må jo kunne få si det til noen. Og å slå er ikke noe man gjør.

Anonymous poster hash: a7b28...7da

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor håper du at de avslutter så snart som mulig når dere tydeligvis har problemer med temperamentet hennes og hvordan dere takler det? Se på det som en fantastisk god mulighet til å lære dere å takle problemene på en god måte!

BV har forresten 3 mnd undersøkelsesfrist, og de kommer nok da til å komme på hjemmebesøk, hente inn informasjon fra lege, skole, og andre instanser som kan være av interesse for å vurdere omsorgssituasjonen.

Det går bra skal dere se. Dere har alt å vinne på å samarbeide :)

• Liker 6
Skrevet

Ja vil selfølgelig samarbeide, men grunnen til at jeg vil få saken ut av verden fort , er at vi allerede har fått hjelp til henne. Hun går i samtale med psykolog, noe som har bedret situasjonen med hennes temprament.

Gjest Violetta
Skrevet

Ja vil selfølgelig samarbeide, men grunnen til at jeg vil få saken ut av verden fort , er at vi allerede har fått hjelp til henne. Hun går i samtale med psykolog, noe som har bedret situasjonen med hennes temprament.

Da vil jeg tro at det hjelper hvis dere legger det frem slik for barnevernet.

• Liker 1
Skrevet

Hun har fått hjelp? Fint det, men hva med han som slår? Han burde vel gjøre noe for å klare å beherske seg i fremtiden?

Skrevet

Hun har fått hjelp? Fint det, men hva med han som slår? Han burde vel gjøre noe for å klare å beherske seg i fremtiden?

Enig i denne. Reagerte selv...

• Liker 5
Skrevet (endret)

Fornærmet? Er det det du hadde blitt om mannen din slo deg? Jeg hadde mistet all tilitt til personen, ikke stolt på han igjen, ikke trodd han var glad i meg, aldri snakket med han igjen med midre jeg måtte. Unnskyld hadde ikke hjulpet.

Endret av Evilposelos
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...