AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Ja, jeg møtte altså verdens mest sjarmerende gutt på byen her en helg! Aldri blitt betatt av noen så fort som jeg ble av han. Det endte også opp med litt kyssing. Han var så utrolig morsom og kjekk! Ikke en sånn som prøver å være morsom, men han hadde det bare helt naturlig. De sjarmerende øynene og bra personligheten! Så ble vi venner på facebook da, og har småprata litt, men er noen dager siden sist nå. Vil ikke mase på han heller.. Det jeg har merka (ja, jeg innrømmer at jeg har stalka alt på facebooken hans) er at han virker som han er så god venn og likt av alle, både jenter og gutter. Det kan jeg se på både bilder og kommentarer.. han virker som en skikkelig sosial type som alle liker. Da tenker jeg at det er mye vanskeligere å fange oppmerksomheten hans? Han er jo hyggelig og grei med alle! Det ser ut som han har alle mulige typer venner utifra alle bildene hans. Alt fra skikkelig pene jenter til jenter som kanskje virker litt nerdete. Det jeg også har lagt merke til er at han ikke flørter noe med noen av de jentene som skriver hjerter til han, eller sier han er kjekk osv. Han har ikke svart dem en gang. Han svarer bare de som som bruke vanlige smileyer/ skriver ting som "fint bilde :)" osv. Så det virker ikke ut som han prøver å gi inntrykk til noen at han ser på de som noe mer om dere skjønner? Jeg får han ikke ut av hodet, og må sjekke facebooken hans flere ganger daglig! Føler meg som en skikkelig creepy stalker.. kjenner han jo egentlig ikke. Han er bare så motsatt av de jeg har vært sammen med før, som han vært mer rolige og ikke så morsomme som han! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Han viser ikke så veldig stor interesse for meg heller. Han har likt noen bilder, og starta samtalen 1 av 4 ganger.. Så tenker at jeg sikkert ikke er så spennende for han, når det sikkert er masse andre jenter som er interesserte i han også.. Så tørr liksom ikke starte en samtale IGJEN om dere skjønner. Det virker bare ikke som han er en sånn som er kåt på alle jenter, og han er veldig sjarmerende, morsom og kjekk! Han har ALT som jeg ser etter i en gutt, aldri møtt noen lignende. Må bare legge til at jeg er en ganske rolig person, kan være sjenert når jeg treffer noen typer nye folk, mens noen er jeg ikke så sjenerte med. Kanskje han vil ha noen som er superutadvendte og morsomme. Har faktisk tatt meg selv i å gråte over dette.. Vet det høres helt sykt ut fordi jeg ikke kjennr han, men siden jeg så han første gangen smelta bare hjertet mitt. Var egentlig deppa over eksen min over nesten 2 når jeg var ute den kvelden, men nå har jeg såvidt tenkt på han! Så stor inntrykk gjorde denne gutten. Jeg er forresten 19, og han 21. Anonymous poster hash: 8c059...977
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Var egentlig deppa over eksen min over nesten 2 når jeg var ute den kvelden, men nå har jeg såvidt tenkt på han! Så stor inntrykk gjorde denne gutten. Var egentlig deppa over at det ble slutt med eksen etter nesten 2 år den kvelden, skulle det stå- Anonymous poster hash: 4b0fc...25f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Var da voldsomt så desperat du var. Send han en melding til helgen og spør om han skal ut. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: 863a2...a30
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hei, jeg synes bare at du skal 'kvinne' deg opp og være litt frempå, prat med han og prøv å få i gang en samtale. Jeg sitter med en følelse av at jenter generelt er redde for å virke innpåslitne som du virker å være redd for også, men i mine øyne så er det ingenting som er bedre enn at jenter viser interesse og tar initiativ. ''Den som intet våger, intet vinner'' Hilsen gutt 21 :-) Anonymous poster hash: d62f4...7bd
andy capp Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Jeg tror du kan ha bedre muligheter dersom du tar dette irl. Ser ut til at han er "forsiktig" på fb, akkurat som meg. Flørt og det å vise interesse for noen tas privat, og ikke med hjerter og lignende på fb slik at alle kan se det. Hopp i det og foreslå å møtes for en kaffe, kino, spasertur eller noe. Møt ham offentlig, men alene, og ikke minst edru. I motsetning til hva mange kvinner tror, så liker medd damer som tar initiativ. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå