Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Farget håret for et halvt år siden, men nå er fargen blass, og jeg vurderer å farge igjen. Er det ofte?

Anonymous poster hash: 2595a...b70
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om det er ofte eller ikke. Jeg har ikke farget håret siden jeg var 18 år. Og nå er jeg 30. Har perfekt farge :)

Anonymous poster hash: 843f8...39b
Skrevet

Vanligvis farger man håret igjen etter 6-8 uker pga ettervekst og at fargen har blitt blassen.

Skrevet

Jeg farger det hver 3 måned. Et halvt år er ganske lenge å vente, men du er heldig om du ikke får noe særlig synlig ettervekst da :-)

Skrevet

Jeg farger håret hver 3-4 UKE!

Ellers blir jeg grå og føler meg for ung til det... ;)

Fikk mine første grå allerede da jeg var 22... :sjokkert:

Skrevet (endret)

Jeg farger håret hver 3-4 UKE!

Ellers blir jeg grå og føler meg for ung til det... ;)

Fikk mine første grå allerede da jeg var 22... :sjokkert:

:5:

Samme her.

Jeg må farge mitt hver 3. uke. Har dessuten rødt, og det blir veldig fort blast.

Endret av loffen
Skrevet

Farger det 1-2 ganger per halvår, bryr meg ikke om jeg får en synlig ettervekst, bryr meg mer om å ikke skade håret for mye.

Gjest Kaxxy
Skrevet

Kun to ganger i året! Til høsten og til nyåret! Gidder ikke farge til sommeren liksom.. Og jeg farger håret bare en smule mørkere enn det egentlig er og mer gyllen, og også noe mørkere igjen øverst, så det vises ingen ettervekst heller. Fargen holder godt også!

Skrevet

Hver tredje måned sånn cirka? Får litt ettervekst.

Skrevet

en gang i måneden nå da jeg gikk fra lys til mørk..
Stress

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Farget i en ganske naturlig farge, bare for å få litt ekstra glans. Etterveksten er omtrent ikke-eksisterende, håret ser bare litt solbleket ut nedover.

Flere?

Skrevet

Tar etterveksten ca hver 3 uke. Bruker farge uten ammoniakk så den sitter ikke så lenge. Men det er MYE mildere mot hår og hodebunn.

Skrevet

Ca en gang i måneden. Farger kun ettervekst, så resten av håret har jeg ikke farget på mange år. Fargen holder seg fint, så for min del er det ikke nødvendig å farge det flere ganger.

Skrevet (endret)

Hver 6. uke, og da har det sett ufresht ut et par uker. Synd min naturlige farge er så innmari døll, for fargingen er et styr.

Edit: Det er etterveksten som er problemet, håret mitt vokser som ugress.

Endret av Emelisse
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke håret deres forferdelig slitt av å farge det så ofte? Jeg trodde to ganger i året var ofte. Jeg skjønner likevel selvfølgelig at dere med mye ettervekst må farge ofte, men jeg ante ikke at håret tålte det. Da trenger jeg vel ikke være så veeeldig redd for å farge det nå :)

-TS

Skrevet

Jeg bleiker etterveksten hver 4-6 uke :) Men håret mitt er tykt og tåler veldig mye.

Skrevet

Tar etterveksten ca hver 3 uke. Bruker farge uten ammoniakk så den sitter ikke så lenge. Men det er MYE mildere mot hår og hodebunn.

Hvilken bruker du? :)

Føler selv for å farge etterveksten hver 3. uke, siden jeg farger det mørkebrunt, og har kommunegrått/blondt naturlig. Får fnatt av etterverkst! :P Men er redd jeg skader hodebunnen/hårrøttene ved å gjøre det så ofte. Farger nesten aldri hele håret, det gjor jeg toppen to ganger i året. Noen som vet om det er skadelig?

Skrevet

Jeg lurer også veldig på hvilken farge du bruker. Jeg prøvde nutrisse olia, men den var dårlig.

Skrevet

Jeg farger også etterveksten, men de siste 5 min tar jeg i resten i hele håret for en liten ekstra glans.

Farger annenhver gang med blond (er mørk) for å ikke få helt svart hår...

Trodde forresten ikke at det var ammoniakk i noen av hårfargene lengre...?

Skrevet

Farget håret for et halvt år siden, men nå er fargen blass, og jeg vurderer å farge igjen. Er det ofte?

Jeg farger håret 3-4 ganger i året, siden jeg farget det alltid svart eller mørke brunt, men er ganske mørke brun i håret fra før så etterveksten er ikke noe problem :) Med andre ord; Nei det er ikke mye å farge håret hver halv år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...