AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Skal kjøpe en gave - xbox eller wii helst - og pga dårlig økonomi, vil jeg få tak i billigst mulig - men må være ny selvfølgelig. Tips til nettbutikker? Hva er forskjellen på wii og wii mini forresten? Anonymous poster hash: aca51...aa1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Søk på prisguiden på hardware.no for eksmpel, der får du listet opp prisene sortert og hvilke nettbutikker som selger til de respektive prisene. Om det er en gave til en teknofreak, så kan det være lurt å kjøpe noe annet nå, da Xbox One kommer i løpet av året. 360 vil relativt raskt bli mindre relevant om 1-2 år. Anonymous poster hash: 6cd3a...ef0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Søk på prisguiden på hardware.no for eksmpel, der får du listet opp prisene sortert og hvilke nettbutikker som selger til de respektive prisene. Om det er en gave til en teknofreak, så kan det være lurt å kjøpe noe annet nå, da Xbox One kommer i løpet av året. 360 vil relativt raskt bli mindre relevant om 1-2 år. Anonymous poster hash: 6cd3a...ef0 Takk for tips. Det er ikke til en teknofreak, men til en person som ikke har så mange venner og som ikke har mye å gjøre på i hverdagen, og jeg har mine tvil om at Xbox One kommer til å selge så bra som de håper, siden spill binder seg til konsollen og man dermed verken selge, låne bort eller låne spill av andre. Samt at man ikke kan spille "gamle" spill på den heller. Idiotisk. Anonymous poster hash: aca51...aa1
-Jiinxs- Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har handlet for det meste ifra Komplett/MPX og er fornøyd med de. Prisen er ikke så gale heller. Prisguiden Xbox 360 slim 250gb
MockingJay Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Takk for tips. Det er ikke til en teknofreak, men til en person som ikke har så mange venner og som ikke har mye å gjøre på i hverdagen, og jeg har mine tvil om at Xbox One kommer til å selge så bra som de håper, siden spill binder seg til konsollen og man dermed verken selge, låne bort eller låne spill av andre. Samt at man ikke kan spille "gamle" spill på den heller. Idiotisk.Anonymous poster hash: aca51...aa1 Hvorfor ikke kjøpe ps4? Man "må" nesten følge litt med når ting oppgraderes, pga kjøp av spill senere osv. Etterhvert (som tidligere nevnt), kommer produkter til de gamle konsollene til å bli trukket helt ut. Da er det ikke gøy å skulle spille multiplayer online med null andre pålogget. De fleste spill har en online del også. Går sikkert i 1-2 år til, men så er det nok dødt vil jeg tro.
MockingJay Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 http://m.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA Video som også viser hvordan man kan låne spill på ps4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor ikke kjøpe ps4? Man "må" nesten følge litt med når ting oppgraderes, pga kjøp av spill senere osv. Etterhvert (som tidligere nevnt), kommer produkter til de gamle konsollene til å bli trukket helt ut. Da er det ikke gøy å skulle spille multiplayer online med null andre pålogget. De fleste spill har en online del også. Går sikkert i 1-2 år til, men så er det nok dødt vil jeg tro. Dårlig råd = ikke blåse av flere tusen kroner på noe som skal gis bort. Anonymous poster hash: aca51...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå