Gå til innhold

"Harry" med støvletter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var det tilsynelatende vanlig å bruke støvletter til skjørt og kjoler, sånne som går opp til like under kneet - men nå ser jeg oftest jenter i ankelstøvletter eller pumps o.l Hørte noen som snakket om at sånne høye "kne"-støvletter var skikkelig harry og "ut". Hva mener dere? Jeg liker begge deler, men jeg synes at størrelsen på lår ser mindre ut med øye støvletter som balanserer inntrykket om noen skjønner hva jeg mener? Har ikke så svære lår, men ganske pinglete legger, og da ser lårene store ut i forhold om jeg kun bruker sandaler/pumps... :) (Beklager manglende mellomrom, skriver fra ipad)

Anonymous poster hash: 321c8...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke verdens største fan av støvletter altså, hvertfall ikke til skjørt.

Nå vet jeg ikke hva slags kjoler og skjørt du bruker til, men pleier ikke det å dekke låra?

I så fall kan du kanskje fokusere på å finne skjørt og farger som får lårene dine til å virke mindre?

AnonymBruker
Skrevet

Min mor på femti bruker flate støvletter til skjørt og bukser på vinteren. Synes det ser greit ut på henne. Unge jenter som går i høyhælte støvletter derimot; ja det er harry!

Anonymous poster hash: 473ec...1bc
  • Liker 2
Skrevet

Synes det er pent og praktisk om vinteren. Men knehøye støvletter + bare lår + miniskjørt ser utrolig harry ut i mine øyne. Har sett en del jenter gå slik, nå etter det har blitt vår, og det blir helt feil for meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er sexy

Anonymous poster hash: bdf6c...4b3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27, og har et par skinnstøvletter som jeg liker. De er lave, og jeg kan velge om jeg skal brette dem ned under knærne, eller dra de over. Jeg drar de ned rett under knærne.

Anonymous poster hash: b989c...3b5
AnonymBruker
Skrevet

jeg er ung og bruker det. men ikke til skjørt. kun til bukser.e

Anonymous poster hash: ea0d8...555
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja, de er fine, så lenge du ikke har de som går til lårene, og ikke kombiner støvletter med miniskjørt, det er harry, det.

Anonymous poster hash: 2fab8...bc3
Skrevet

Jeg har et par som går midt opp på leggen som jeg elsker. De er brune med kilehæl, brukes til både skjørt og bukser.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er ung og bruker det. men ikke til skjørt. kun til bukser.e

Anonymous poster hash: ea0d8...555

ja, de ser best ut til bukser.

Anonymous poster hash: 2fab8...bc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes de hører hjemme om vinter og høst. :) Det hører med når man bruker kjole og skjørt året rundt som meg.

Anonymous poster hash: 0e784...d8c
Gjest Lille-pus
Skrevet

Høst, vinter og tidlig vår (før skosesongen) bruker jeg støvletter til skjørt ja.

Nå er mine skjørt for de sesongene knelange da, men støvlettene har gjerne noen hæler av en annen verden for å kompensere litt og myke opp for det ellers veldig business pregede antrekket.

Skrevet

Støvletter er vintersko, sandaler og pumps er sommersko.

Gjest Tirkes
Skrevet

Som Lille-pus så bruker jeg det i overgangen mellom sesongene. Jeg er mest glad i pumps uansett. Når det gjelder støvletter til skjørt, så synes jeg at det er pent, med mindre skjørtet går over støvletten (da ser det dumt ut, fant ikke billedeksempel) eller om støvlettene ikke går over kneet. Jeg har til gode å se noen med støvletter til lårene som ikke ser harry eller litt trashy ut.

Men synes det er pent med støvletter til skjørt:

brown-prada-boots-green-jcrew-skirt-brow

Men: ikke dette:

black-speed-limit-98-boots-black-h-m-ski

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...