AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hvor lenge gikk du på det? Hvor mye gikk du ned? Har gått på PSMF i 5 dager nå og har gått ned 4 kg. Jeg vet det meste er vann, men morsomt likevel :-)Anonymous poster hash: 045cb...82d
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hvor mange kcal skal man ligge på med denne dietten? Står det ingenting om?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 PSMF er en ekstremdiett for overvektige og de som har dårlig tid (feks bryllup). Det er ganske strengt for hva en kan spise, og er visstnok den sunneste ekstreme dietten (man må kun gå på den i korte perioder). Alt om dietten ligger inne på denne linken:http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/Anonymous poster hash: 045cb...82d
Gjest Superwoman! Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Hvor mange kcal skal man ligge på med denne dietten? Står det ingenting om? Kaloriinntaket kommer an på hvor mye du veier, altså hvor mange proteiner du må ha i deg hver dag.
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Kaloriinntaket kommer an på hvor mye du veier, altså hvor mange proteiner du må ha i deg hver dag. Hvor kan man finne dette ut da?
Gjest Superwoman! Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Du skal ha i deg 2g proteiner for hver kilo. Dette vil si at hvis du veier 80 kg, skal du ha i deg 160g proteiner hver dag. Så skal du i tillegg holde deg under 20g fett og 20g karbo om dagen. Men denne dietten skal ikke brukes av noen som ikke er sykelig overvektige/overvektige! Edit: Hvis du trener mye har du høyere proteinbehov. Endret 16. juni 2013 av Stavangerjente-
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Jeg holdt ut i et par dager. Så var det stopp. Makan til jævlig diett altså.. Nei, ekstremdietter er for de med en enorm dose motivasjon. Anonymous poster hash: 8cb0a...104 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Er på dag 7 nå. De første dagene var helt j*****. Men så bedret det seg. Ikke kjekt når folk koser seg med chips og snop, mens jeg gumler tomater :-p men jeg har holdt ut. Håper å holde ut 3 uker til. ( har masse kg å ta av)Anonymous poster hash: 045cb...82d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Er på dag 7 nå. De første dagene var helt j*****. Men så bedret det seg. Ikke kjekt når folk koser seg med chips og snop, mens jeg gumler tomater :-p men jeg har holdt ut. Håper å holde ut 3 uker til. ( har masse kg å ta av)Anonymous poster hash: 045cb...82d Er helt enig! Har vært på psmf i 3 dager nå, men hadde oppkarbing idag fordi jeg var så sugen på karbo. Er på den igjen imorgen, og skal fortsette hele uken... Anonymous poster hash: 8856d...088
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har fulgt med på noen av PSMF-trådene her på kg, og samtlige av dem har dødd sakte men sikkert ut. Med mindre man har ekstremt god kunnskap om mat og trening og trenger en slik diett på grunn av konkurranse, bryllup eller lignende, tror jeg ikke på at det er spesielt bra å miste vekt på denne måten. Jeg tror livsstilendring er det beste, en PSMF-diett betyr nok for mange mennesker mange kg ned og noen opp igjen etterpå. Det PSMF imidlertid har, som ikke mange av de andre ekstremdiettene, er fokus på at man ikke skal miste muskelmasse. Derfor er det også restriksjoner på hva slags trening man kan drive med når man går på dietten. Anonymous poster hash: 6fd5a...121 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå