AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Etter å ha endevent butikker/bensinstasjpner i ukesvis fant jeg endelig navnet hennes på ei flaske. Trodde hun kom til å bli glad/skjønne jeg er intr i henne men istedet får jeg bare et kort takk og så åpnet hun og drakk og begynte å snakke om noe annet. Hilsen en som trodde jeg gjorde dagen hennes bittelitt lysere:-/ Anonymous poster hash: c10e4...cc0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Hvilken reaksjon forventet du da? Og hva er relasjonen din til henne? Anonymous poster hash: 92cfb...94c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 kanskje hun har dysleksi? Anonymous poster hash: d1283...c22
Gjest Animula Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Det var jo søtt gjort av deg. Kanskje hun ikke forstod at det var et hint? Eller så er det mulig at hun er sjenert. Det må ikke bety at hun ikke satt pris på det, det er bare en mulighet sammen med de andre alternativene. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Hadde vel kanskje forventet "tusen takk, den skal jeg spare på" men jeg bestemmer ikke ossen hun skal reagere. Kanskje synes hun den navnegreia til coca cola er teit også. Jeg ble bare litt skuffa egentlig siden jeg hadde brukt lang tid på å finne den og tenkte hun kom til å bli supergladAnonymous poster hash: c10e4...cc0
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Så hun at navnet sitt sto på flaska da?
Lyd Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Tror du må gi litt tydeligere signaler om du vil vise at du liker henne Hvis noen hadde gitt meg en colaflaske med mitt navn hadde jeg ikke tenkt "oi, han må være interessert i meg!". Hadde jo blitt glad for å få cola, men tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig mer over det, annet enn at det var snilt av vedkommende å kjøpe en flaske til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Jeg vet bare at JEG hadde blitt veldig glad om noen hadde brukt tid på å finne mitt navn og ofret 15 kr, men det er nå bare meg da. Er en enkel og rar kar:-P Takk for svar og ha ei god helgAnonymous poster hash: c10e4...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Og til deg som sa at hun kanskje ikke skjønte, jeg ringte på hos henne nå etter skolen og sa jeg hadde noe til henne som jeg hadde brukt mye tid på å finne, og det var ikke noe annet jeg skulle der enn å gi den til henne. Så..jaAnonymous poster hash: c10e4...cc0
Gjest Superwoman! Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Jeg vet bare at JEG hadde blitt veldig glad om noen hadde brukt tid på å finne mitt navn og ofret 15 kr, men det er nå bare meg da. Er en enkel og rar kar:-P Takk for svar og ha ei god helgAnonymous poster hash: c10e4...cc0 Søtt gjort! Jeg hadde satt pris på det ihvertfall. 1
Brimi Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Er det noe jeg ikke har fått med meg? Navn på cola?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Kanskje hun tenkte at hun drakk av pikken din? Mhmmm Anonymous poster hash: 25922...985
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Er det noe jeg ikke har fått med meg? Navn på cola? Ja. Alle Cola-flasker (i hvert fall alle halvlitersflasker) her til lands har nå et navn på seg. Tror det bare varer til over sommeren. De vanligste navnene her til lands, samt begreper som "Kompis", "Kjæresten", "Familien" etc. er også trykket på noen flasker. Unntaket er forøvrig Mohammed, som ikke er med tross at det er på topplistene, siden det kunne virke støtende på muslimer. Ingen start på religionsdebatt, bare kuriosa Det er meningsløst, men gjør meg ikke noe heller. Og TS: Jeg regner med at dere er ganske unge. Hvis ikke tror jeg ikke du kan forvente all verdens respons. Jeg drakk selv en Cola med navnet til eksen på med kjæresten til stede, og hun reagerte ikke. Jeg gjorde det forøvrig selvsagt ikke med overlegg, jeg hadde bare kjøpt en tilfeldig flaske.Anonymous poster hash: 34c38...28d
waco Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Etter å ha endevent butikker/bensinstasjpner i ukesvis fant jeg endelig navnet hennes på ei flaske. Trodde hun kom til å bli glad/skjønne jeg er intr i henne men istedet får jeg bare et kort takk og så åpnet hun og drakk og begynte å snakke om noe annet. Hilsen en som trodde jeg gjorde dagen hennes bittelitt lysere:-/Anonymous poster hash: c10e4...cc0 Romantikk er noe vanskelige greier. Folk har tatt livet sitt istedet for å forsøke mestre det der.
fruBeist Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Kanskje hun tenkte at hun drakk av pikken din? MhmmmAnonymous poster hash: 25922...985 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå