Gå til innhold

Spotify- lister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele lista si med meg? Til selve bryllupsfesten.. Og skal dere ha musikk mens dere spiser?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps: Hvis du vil ha link til lista, si ifra, så sender jeg på PM :)

Anonymous poster hash: 9124b...724
Skrevet

Oh oj, jeg viiiil:) *strekkerhåndaiværet*

Skrevet

jaaa, vil veldig gjerne ha link til lista!! :biggrin:

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg også! Er det da bare å legge den til vår egen... *blank*

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lagt hele lista over i en ny liste, som ikke er så avslørende for meg ;) Den finner dere her:
Bryllupsfestmusikk

Jeg tror at man bare kan velge å legge lista til hos seg selv. Evt lage navn på en ny liste, merke lista med sanger, kopiere og lime inn i egen liste. Men er ganske sikker på at man enkelt kan legge til på sin egen Spotify :)

AnonymBruker
Skrevet

Hm... linken virket ikke. Prøver igjen: spotify:user:lilletater:playlist:3U0HT5mIGo2SswbXrcfeGC

Bare kopier linken, legg i URL-en på browseren, og trykk enter. (Velg å åpne med Spotify, hvis du ikke allerede har det som standard) :)

Skrevet

Det funket som bare det det... takk for link :) Limte den inn og den la seg automagisk i Spotify :))

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Sikkert derfor jeg trodde det ikke virket, for den ligger jo allerede i lista mi! ;)

Skrevet

Lokalet vårt har ikke trådløst nett. Er det måter. Få spotify til å funke på uten nett-tilgang? Evt Wimp?

Skrevet

dersom du har spotify premium så kan du vel spille musikken offline også tror eg..? Er ikke heelt sikker her, men mener jeg har hørt det:)

Skrevet

Jepp, har du premium så kan du laste ned lista og spille den offline. Man burde vel uansett ha Premium, ellers blir det reklameinnslag mellom sangene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...