Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var hos en frisørlærling her om dagen som farget håret mitt, der og da så alt kjempe fint ut. Dagen etterpå så jeg meg i speilet og ser at det er kjempe ujevn og veldig lite pent. Har nå fått time hos henne på mandag, men så lurer jeg på: Må jeg betale for at hun skal fikse det?

Tusen takk på forhånd for svar!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne. Hos "min" friøst har de klagerett på 1 mnd, så hvis du ser ujevnheter kan du komme innen en mnd å få det fikset opp gratis.Dette fordi det er lettere å se når du har vasket håret selv osv.

Ville spurt før hun gjorde noe om det var gratis, og hvis hun svarer nei så er det bare å argumentere med at du betalte henne for dårlig jobb for ett par dager siden.

Skrevet

Jeg vet at hos vanlige friøsren så skal du ikke betale, men ble så usikker siden hun er lærling. Jeg har allerede bestilt time hos henne igjen... Synes det er litt flaut å ringe opp igjen for å spørre om jeg får det gratis liksom..:P konfliktsjy.no

Skrevet

Jeg vet at hos vanlige friøsren så skal du ikke betale, men ble så usikker siden hun er lærling. Jeg har allerede bestilt time hos henne igjen... Synes det er litt flaut å ringe opp igjen for å spørre om jeg får det gratis liksom.. :P konfliktsjy.no

Det var en lærling som klipte meg som sa det, men kan hende det er ulik praksis. Men klager man får man som regel ordnet det opp igjen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...