Gå til innhold

Thuja eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere er finest? Thuja eller noe annet? Barlind er det noe som heter? Jeg synes at thuja er så Harry.

Anonymous poster hash: 06835...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha! Unnskyld, jeg poppet bare innom og så tråden din. Thuja harry? :fnise: Kan en busk bli harry også nå da? :ler:

Jaja, hva vet jeg. :klo: Jeg har i alle fall tenkt å plante ca 30 thuja rundt en hytte i neste uke. Hardføre busker som er lett å forme er hva jeg tenker. :)

Endret av Aurora M.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg, thuja er harry. Det er min mening og har rett til å synes det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg, thuja er harry. Det er min mening og har rett til å synes det.

du er harry

Anonymous poster hash: 6de21...801

AnonymBruker
Skrevet

du er harry

Anonymous poster hash: 6de21...801

jah, veldig modent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Tuja Smaragd. Ikke som hekk, men som skjerming til terrassen. Synes det er fin, vokser greit og kan brukes som juletre på vinteren. Anbefaler deg en Tujahekk der de ikke kjøper den billigste varianten. Hva som er harry blåser jeg i. Har løvfellende hekk og det er mye jobb med klipping samt å rake opp løvet.

Anonymous poster hash: ab9d7...3c6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Tuja Smaragd. Ikke som hekk, men som skjerming til terrassen. Synes det er fin, vokser greit og kan brukes som juletre på vinteren. Anbefaler deg en Tujahekk der de ikke kjøper den billigste varianten. Hva som er harry blåser jeg i. Har løvfellende hekk og det er mye jobb med klipping samt å rake opp løvet.

Anonymous poster hash: ab9d7...3c6

Ja, det var noe slikt jeg tenkte på, noe ala hekk, synes det blir tett og ser mye finere ut.

Skrevet

Du vet hva Blomster-Finn har sagt om Tuja?

At den ideelle avstanden mellom to Tuja er 3 km...

:ler:

Men, om du vil ha Tuja i hagen, hvorfor gjør du det bare ikke, istedet for og spørre oss?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet hva Blomster-Finn har sagt om Tuja?

At den ideelle avstanden mellom to Tuja er 3 km...

:ler:

Men, om du vil ha Tuja i hagen, hvorfor gjør du det bare ikke, istedet for og spørre oss?

Jeg vil ikke ha thuja.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Og i hvilken herdighetssone befinner du deg i? Det finnes ganske mange andre alternativer hvis man ikke vil ha thuja.

Det finnes bla 6 typer (som jeg kommer på) barlind som kan brukes som hekk. Hvis du vil ha skjerming kan du også gå for bøk, den feller ikke de gamle bladene før de nye popper ut.

Anonymous poster hash: fe733...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...