AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 I går var jeg på date med en da. Han er kjekk og har virket oppegående. Kjenner han ikke så godt. Vi har felles venner og han har lenge mast om en date med meg. I går gikk vi på date da. Det hele startet greit. Vi satt oss på en rolig pub. Han skulle kjøpe drink til meg men hadde visst bare råd til en til seg selv. Ops sa han. Det gikk greit at jeg kjøpte min egen. Jeg forventer ikke at folk skal spandere på meg. MEN da jeg gikk på do, så hadde han drukket opp drinken min da jeg kom tilbake! Glasset var ikke halvtom en gang da jeg gikk. På den lille tiden har han bare helt innpå jo. Han sa jeg måtte kjøpe 2 nye drinker til oss. Uhm? Så jeg gjorde det. Nå begynte han å bli veldig klengete. Skulle legge armen rundt meg hele tiden og prøvde å kysse meg. "kan jeg bomme en røyk av deg?" sier han. Jeg sa at jeg ikke røyker og da gikk han rundt å prøvde å bomme røyk av andre. Da han var ute, så ville jeg bare komme meg hjem. Han begynte å bli irriterende! Da han kom tilbake ville han at vi skulle ta taxi hjem til han. Nei takk. Jeg sa jeg ville hjem, men han bare maste og maste. "Kom igjen daaa. Hvorfor så kjip?" Ok jeg ble med han hjem en liten tur. Taxi betalte jeg. Vi satt i sofan å han prøvde hele tiden å kysse meg og kle av meg. Åhh. Endte med at jeg ringte en taxi. Kan også si at han sølte spriten på meg da vi satt i sofan Nå maser han om en ny date og jeg har sagt nei flere ganger. Hvordan få han til å slutte å mase? Anonymous poster hash: 28b44...78a 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor i alle dager ble du med han hjem? Du skulle jo egentlig bare gått etter at han drakk opp drinken din. Ikke rart han blir forvirra år du sender så utydelige signaler. Men si i fra TYDELIG at du ikke er interessert og så ignorer all forsøk på kontakt. 43
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 For en idiot. Jeg ville bare ignorert meldingene hans, evt blokker han hvis det er mulig.
Gjest nicola Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hahaha herregud for en taper!! Si det som det er til han. Fortell han hvor lite gentleman han har vært og at slik bør man holde seg for god til å være! 3
Gjest Teta Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Forstår heller ikke hvorfor du ble med han hjem?
Gjest gjest17 Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Haha, uff! Og han forstår ikke hvorfor det ikke blir en ny date...?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor i alle dager ble du med han hjem? Du skulle jo egentlig bare gått etter at han drakk opp drinken din. Ikke rart han blir forvirra år du sender så utydelige signaler. Men si i fra TYDELIG at du ikke er interessert og så ignorer all forsøk på kontakt. Da jeg kom inn til han, så angret jeg med en gang. Jeg ble der kun 20-30 min før jeg dro. Jeg har sagt ifra at jeg vil IKKE på noen ny date. Jeg har også sagt at han oppførte seg helt idiotisk. "gi meg en ny sjanse da. Kom igjen. Please?" Anonymous poster hash: 28b44...78a 2
Lillemeg25 Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Herregud for en tosk! Så frekt at han drakk opp drinken din da og forventer at du skal kjøpe en ny en til han Skjønner godt du ikke vil på en ny date med han. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Himmel og hav... du hadde flaks at det ikke kom totalt ut av kontroll og endte ille det der.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Da jeg kom inn til han, så angret jeg med en gang. Jeg ble der kun 20-30 min før jeg dro. Jeg har sagt ifra at jeg vil IKKE på noen ny date. Jeg har også sagt at han oppførte seg helt idiotisk. "gi meg en ny sjanse da. Kom igjen. Please?" Anonymous poster hash: 28b44...78a Hvis du ignorerer han så går han vel lei til slutt 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Litt av en gentelman!! NOT. Anonymous poster hash: cc6bc...d9a
Aldrisur Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Du får si du er blakk, så gir han seg nok. 25
Gjest nicola Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Du får si du er blakk, så gir han seg nok.
Lillemeg25 Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Du får si du er blakk, så gir han seg nok. Ja det burde nok gjøre susen
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Dæven døtte, for en date! Dette var mannen sin som kunne oppvarte en strøken frøken! Nei, det høres ut som du har vært på en date med en realtivt egoistisk og lite moden gutt uten selvinnsikt, som prøver å leke i den voksnes verden. Han trenger kanskje å få høre hvor dårlig date han var, uten å gi han flere sjanser selv, men slik at han kanskje kan lære seg litt om seg selv til evt en date med en annen. Og hadde dette vært meg, hadde jeg ALDRI turt å snakke med deg igjen, TS. Så; vil anbefale deg til å enten sitte han skikkelig på plass, slik at han slutter å mase. Eller ignorere han fullstendig (og blokkere evt), inntil han slutter å mase. Anonymous poster hash: 9c0c7...f5b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Han hørtes jo helt...ja galt ut! Man oppfører seg ikke slik på date. Han må mangle noe i topplokket. Han gir seg nok til slutt. Bare overse han du, så blir han nok lei Anonymous poster hash: fc081...ab0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Dette var jo knapt nok en dårlig date, dette var en person som utviste særdeles dårlig folkeskikk, ts. Ville ikke oppført meg slik mot en bekjent en gang utenfor en datingsituasjon (er mann selv)... Datemessig virker han rimelig desperat. Anonymous poster hash: 7c526...72c
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 Du høres ut som hun som ble tatt med til narkobula. Samme prektige måten uttrykke seg på, og samme tiltaksløsheten også. Hvorfor ble du ikke med hjem uten mas da? bare fordi han ikke kjøpte drink til deg?
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Enig i at du skulle drat når han var så frekk og drakk opp drinken din 1
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 14. juni 2013 #20 Skrevet 14. juni 2013 Dæven døtte, for en date! Dette var mannen sin som kunne oppvarte en strøken frøken! Nei, det høres ut som du har vært på en date med en realtivt egoistisk og lite moden gutt uten selvinnsikt, som prøver å leke i den voksnes verden. Han trenger kanskje å få høre hvor dårlig date han var, uten å gi han flere sjanser selv, men slik at han kanskje kan lære seg litt om seg selv til evt en date med en annen. Og hadde dette vært meg, hadde jeg ALDRI turt å snakke med deg igjen, TS. Så; vil anbefale deg til å enten sitte han skikkelig på plass, slik at han slutter å mase. Eller ignorere han fullstendig (og blokkere evt), inntil han slutter å mase. Anonymous poster hash: 9c0c7...f5b Det er ikke vår oppgave å varte opp noen som helst. Og det er sjeldent at dama er så strøken som de forventer å bli behandlet som. Han tok initsiativ til date, så da får hun ta initsiativ til å gjøre seg til en god date. Det gjorde hun, så ting var femti femti da han ba henne med hjem, som hun ødela, med å gjøre seg kostbar så han måtte mase pga han hadde fått i seg for mye og hadde redusert dømmerkaft. Det skal to til for at en date går dårlig, og det er ingen runn til å henge han ut sånn på nett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå