AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg trenger en god øyekrem. Noen som kan anbefale meg en? Må ikke koste alt for mye. Anonymous poster hash: 957f0...379
Gjest Nanne70 Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Nuxe Prodigieux øyekrem - nesten like bra som Matis sin Eye Revive som er mye dyrere!
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Nuxe Prodigieux øyekrem - nesten like bra som Matis sin Eye Revive som er mye dyrere! Passer den for alle aldere?
Gjest Nanne70 Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Passer den for alle aldere? I følge beskrivelsen så gjør den det
Cessa74 Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er superfornøyd med den nye hudpleieserien fra Loreal - revitalift laser. Øyekremen er veldig god! Dette er hudpleie til en veldig fin pris. Og tro meg - jeg har prøvd det meste - fra de dyre og ekslusive seriene og de billige. Denne hudpleieserien - dagkrem, serum, øyekrem og nattkrem koster tilsammen ca 500-600 kr og varer ca 2 mnd av gangen. Men viktigst av alt; gode renserutiner for huden - og næring innenfra (kosthold og vitamintilskudd) er vel så viktig.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er superfornøyd med den nye hudpleieserien fra Loreal - revitalift laser. Øyekremen er veldig god! Dette er hudpleie til en veldig fin pris. Og tro meg - jeg har prøvd det meste - fra de dyre og ekslusive seriene og de billige. Denne hudpleieserien - dagkrem, serum, øyekrem og nattkrem koster tilsammen ca 500-600 kr og varer ca 2 mnd av gangen. Men viktigst av alt; gode renserutiner for huden - og næring innenfra (kosthold og vitamintilskudd) er vel så viktig. Gir den mye fukt, den øyekremen?
Cessa74 Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Ja jeg opplever det slik at den både fukter godt, og at huden "strekker seg litt"/ strammer seg. Så resultater etter ca 3-4 uker! Den er iallefall ikke så dyr at man ikke har noe å tape på å prøve den!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Ja jeg opplever det slik at den både fukter godt, og at huden "strekker seg litt"/ strammer seg. Så resultater etter ca 3-4 uker! Den er iallefall ikke så dyr at man ikke har noe å tape på å prøve den! Litt gammel tråd men, hvor kan man kjøpe denne? Anonymous poster hash: 9ad33...aaf
Cessa74 Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Litt gammel tråd men, hvor kan man kjøpe denne? Anonymous poster hash: 9ad33...aaf Den får du kjøpt nesten overalt; parfymerier, VITA butikkene, hos cubus, på tax free m.m.
Meridian Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Jeg anbefaler Dr.Hauscha sin øyekrem - den på liten tube(hvit og oransje). Kjøper den på helsekostbutikker. Den koster ca. 200 kr, tror jeg. Det er den eneste jeg bruker, og føler den funker veldig bra. De har også øyebalsam på en slik liten mini-krukke - den anbefaler jeg ikke! Men den fungerer kanskje på noen andre?
Gjest BabyBlue Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Bruker for øyeblikket en fra korres... med spf... husker ikke navnet, men den er god og lukter herlig
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Takk, alle tre Anonymous poster hash: 9ad33...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå