Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er denne bedre eller annerledes enn ghd iv styleren?

Anonymous poster hash: 6ebf5...2a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den! Vet ikke om den er så annerledes. Har prøvd vanlig og jeg synes effekten er lik. Eneste forskjell er kanskje platene i "gull".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den! Vet ikke om den er så annerledes. Har prøvd vanlig og jeg synes effekten er lik. Eneste forskjell er kanskje platene i "gull".

Skal det slite mindre på håret?

Skrevet

Skal det slite mindre på håret?

Jeg ville ha GHD, og leste at det var den beste hittil og at de hadde gjort noe spesielt med platene. Så meget mulig at den sliter noe mindre en de andre men noe ren forskjell fra andre GHD jeg har prøvd kan jeg ikke si at jeg merket. Men fornøyd er jeg så absolutt :)

AnonymBruker
Skrevet

Eneste er at den er gul, ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 45002...26a

AnonymBruker
Skrevet

Eneste er at den er gul, ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 45002...26a

Nei den er svart, ikke gul...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha GHD, og leste at det var den beste hittil og at de hadde gjort noe spesielt med platene. Så meget mulig at den sliter noe mindre en de andre men noe ren forskjell fra andre GHD jeg har prøvd kan jeg ikke si at jeg merket. Men fornøyd er jeg så absolutt :)

Vet du om det er europeisk kontakt inni den andre om man bestiller fra feelunique? Sånn som på ghd iv

Skrevet

Vet du om det er europeisk kontakt inni den andre om man bestiller fra feelunique? Sånn som på ghd iv

Jeg bestilte fra norsk side, så det vet jeg ikke. Ville være på den sikre siden når jeg kjøpte noe så dyrt.

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig, leste feil, trodde det sto GHB :(

Anonymous poster hash: d7fde...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...