Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en laptop i gave til en som skal bruke den til nettbank, surfing, Mail osv. Det er derfor ikke nødvendig med noe veldig avansert, men det må likevel være en maskin som ikke begynner å tulle etter kort tid.

Hva er realistisk å bruke på en sånn maskin? Noen som har en anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik PCer får man i hauger og spann. Så lenge du vedlikeholder den så skal den ikke begynne å tulle etter kort tid. Det er mange som er alt for sløve med sånt, og da ender de opp med å bytte maskin hvert 1-2 år. Sjekk netonnet.no, de er i alle fall billige :)

Skrevet

Jeg vil tippe du får en kurant pc for 2-3000kr som dekker akkurat de behovene du nevner.

Skrevet

Bådeelkjøp og Expert har vel ganske rimelige bærbare for tida. Sikkert delte meninger om hva du skal kjøpe, men jeg ville prøvd å styre unna Acer pcer...

Skrevet

Jeg kjøpte en laptop fra toshiba til ungene i går, 1795 på Lefdal. Kampanje, kostet egentlig 2500 (sa de i hvert fall).

Ingen toppmodell, men til nettsurfing og tekstbehandling duger den.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bådeelkjøp og Expert har vel ganske rimelige bærbare for tida. Sikkert delte meninger om hva du skal kjøpe, men jeg ville prøvd å styre unna Acer pcer...

Er veldig godt fornøyd med min Acer TimelineX, så det er generelt bare feil. De aller billigste acerne pcene er sikkert lurt å holde seg unna, men det er ikke noe spesielt for Acer.

TS: Til det bruket der er det like greit å gå for en pc som er litt strømgjerrig. Bruker den mindre strøm, er den kaldere, støyer mindre, og batteriet varer lengre.

Min forslagsliste (kun Win 7 maskiner, mange får hetta av w8 om de er windowsbruker fra før):

http://www.prisjakt.no/category.php?b=s130192182&o=produkt_pris_inkmoms

Den Probooken der er nok ikke så dum (4340s)

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Jeg skal kjøpe en laptop i gave til en som skal bruke den til nettbank, surfing, Mail osv. Det er derfor ikke nødvendig med noe veldig avansert, men det må likevel være en maskin som ikke begynner å tulle etter kort tid.

Hva er realistisk å bruke på en sånn maskin? Noen som har en anbefaling?

Er personen ukjent med pc fra før?

Gjest Gjest
Skrevet

Alle sier det, men jeg hadde en kjempebillig Acer (kjøpt i 08) som funket fjell helt til jeg sølte øl i den i august i fjor.

• Liker 2
Skrevet

Takk for gode tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Elkjøp har tilbud akkurat nå, der har de en pc for under 2000 :)

Anonymous poster hash: 30de9...0cf
Skrevet

Alle sier det, men jeg hadde en kjempebillig Acer (kjøpt i 08) som funket fjell helt til jeg sølte øl i den i august i fjor.

Jeg, familie og venner har hatt Kanskje så mye som 30 Acer pc'er å har ikke hørt noe skryt om acer til nå :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Niennas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...