Gå til innhold

Fortell om dine yndlingsapper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke tipse hverandre om geniale apper? Jeg har iphone.

For min del er jeg veldig fornøyd med disse:

Evernote - perfekt hvis du er en liste-person som meg. Du kan lage forskjellige notatbøker og lagde forskjellige notater i de. Synkroniseres med PC/Macen din.

Endomondo - treningsapp

VG Pent.no - Viser vær fra både storm og yr.

Pinterest

Packing Pro - Her kan du lagre forskjellige pakkelister. Jeg har laget ferdig en liste til sommerferien, liste for stranda, liste for når jeg skal besøke mamma og pappa. Mye ligger inne allerede, i forskjellige kategorier (som klær, toalettsaker, helseartikler, baby, gadgets osv.) og så kan du legge til det du synes mangler. I tillegg er det kategorier som inneholder ting du må huske å ordne før du reiser, under reiser og etter reisen. Veldig kjekt! Så er det bare å krysse av mens man pakker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettshjelperen - Gratis app proppfull med juridisk informasjon du kan søke opp, alt fra arbeidsrett, arv, husleierett osv.
Plans vs Zombies - Er SÅ vanvittig hekta på dette spillet!
Dagens App - Hver dag gjør de en app som vanligvis koster penger, gratis!
Tyggo - Finne restauranter i nærheten av deg, har åpningstider og anmeldelser. (Kun Bergen og Oslo tror jeg)
Shazam - Hvis du lurer på hva sangen på radio/i butikken osv heter starter du denne så gir den deg navnet
TimerCam - Kamera med 5, 10 og 15-sekunders timer!

Skrevet (endret)

Google Now er bra greier. Har hørt den til iPhone er piss, men til Android er den helt fantastisk, siden den automatisk forteller deg alt som er rundt deg, utifra hva du liker.
Om jeg tar meg en tur til Bergen, forteller den meg om fine fotomotiver der, resturanger jeg vil like i nærheten, med reiserute og tid... Det ligger egentlig i navnet. Blir som å google hvor du er akkurat nå, og få opp alt du liker.

Også er jeg selvfølgelig veldig glad i AndWobble ;) Ingenting er bedre enn å ha bakgrunnsbilde på telefonen, av en flott dame med pupper som spretter når man skumper borti telefonen! (eller jo, det er veldig mye her i verden som er bedre enn det, men det er fortsatt litt kult)

Endret av Yme
Skrevet

Dropbox - Genialt!

Subway Surfers - Spill jeg er hekta på

Evernote - Til handlelister, idèer, notater osv..

Photo Editor - Grei app til å redigere bilder for amatører

Bartebuss - Bussapp for trøndere

Slutta - snus/røykeslutt app

Skrevet

Rettshjelperen - Gratis app proppfull med juridisk informasjon du kan søke opp, alt fra arbeidsrett, arv, husleierett osv.

Plans vs Zombies - Er SÅ vanvittig hekta på dette spillet!

Dagens App - Hver dag gjør de en app som vanligvis koster penger, gratis!

Tyggo - Finne restauranter i nærheten av deg, har åpningstider og anmeldelser. (Kun Bergen og Oslo tror jeg)

Shazam - Hvis du lurer på hva sangen på radio/i butikken osv heter starter du denne så gir den deg navnet

TimerCam - Kamera med 5, 10 og 15-sekunders timer!

Google Now er bra greier. Har hørt den til iPhone er piss, men til Android er den helt fantastisk, siden den automatisk forteller deg alt som er rundt deg, utifra hva du liker.

Om jeg tar meg en tur til Bergen, forteller den meg om fine fotomotiver der, resturanger jeg vil like i nærheten, med reiserute og tid... Det ligger egentlig i navnet. Blir som å google hvor du er akkurat nå, og få opp alt du liker.

Også er jeg selvfølgelig veldig glad i AndWobble ;) Ingenting er bedre enn å ha bakgrunnsbilde på telefonen, av en flott dame med pupper som spretter når man skumper borti telefonen! (eller jo, det er veldig mye her i verden som er bedre enn det, men det er fortsatt litt kult)

Da skal Shazam, og Google now lastes ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...