Gå til innhold

Lite energi og mye trøtt - kjøtt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

For noen uker siden kuttet jeg ut alt av kjøtt-, egg- og melkeprodukter. Dette er ikke nødvendigvis fordi jeg vil verne dyrenes rettigheter, selv om det er en veldig fin bonus; det er heller på grunn av at jeg har hørt mye positivt med kostholdet og helse. Lavere kolesterol, mer energi og lignende...

I går var jeg på en fin rasturant for å feire toppkarakter på eksamen og fant ut at jeg skulle ta en biff og eplekake med vaniljeis til dessert. Jeg tenkte som så at jeg ikke dør av litt kjøtt/egg/melk innimellom, og jeg er ikke blitt veganer fordi jeg vil verne dyrene, så jeg har ikke dårlig samvittighet over dette valget.

I dag føler jeg meg faktisk helt død. Jeg er trøtt og sliten som bare det, og det virker faktisk som om det er på grunn av kjøttet og isen jeg fikk i meg i går.

Anonymous poster hash: 66e9a...49c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mest sannsynlig ble det et lite sjokk for kroppen som har hatt "late" dager med å fordøye den lette gode kosten din og plutselig få en biffmiddag og melk som tar mye lenger tid å fordøye.

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager... Du har blitt lurt... De matvarene du har kuttet ut er blant de som BEDRER lipidprofilen. Altså du får mer større partikler og mindre små partikler.

Anonymous poster hash: e3de1...208
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...