AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hei.. Jeg lurte på om det er noe fare for å miste barnet helt i STARTEN av svangerskapet? (om man ikke vet at man er gravid feks) av røyking og snusing? Anonymous poster hash: 0a237...725
frøkna Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Ja, det kan det. Det øker også sjansen for å føde for tidlig. Mange som røyker i starten av svangerskapet fordi de ikke vet at de er gravide da, og får friske fine barn allikevel
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Forutsatt at man vet om graviditeten, så skal man ikke under noen omstendigheter fortsette røykingen. Dersom du har funnet ut at du er gravid, men røyket før du visste det: Gjort er gjort, stumt røyken nå og ikke tenk videre over det. Dersom du med vitende vilje røyker selv om du er gravid: Uakseptabelt, stump røyken med en gang. 1
anonyym321 Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Men jeg vil ikke være gravid.. Vil heller ikke ta abort. Lurer litt på om jeg skal beholde barnet om jeg er det, derfor lurer jeg på om det er skadelig å røyke helt i starten av svangerskapet
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Men jeg vil ikke være gravid.. Vil heller ikke ta abort. Lurer litt på om jeg skal beholde barnet om jeg er det, derfor lurer jeg på om det er skadelig å røyke helt i starten av svangerskapet Ja, det er skadelig. Inntil du bestemmer deg for abort eller ikke, så anbefaler jeg deg å holde deg unna røyken.
MsPaddington Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Ja det er skadelig, men absolutt ikke så skadelig at det er noe du trenger å tenke på mht. abort. Altså, du må ikke tenke at du trenger å ta abort fordi du kan ha skadet barnet. I tilfelle det er noe du tror. Ellers er jeg enig med Teriyaki: Hold deg unna røyken til du har bestemt deg!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Hun vet ikke ennå om hun er gravid. Ikke røyk mer og ta en test så fort som mulig. Er testen negativ så kan du feire med en røyk eller to. Er den positiv så ikke røyk igjen! Anonymous poster hash: 1dde2...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå