Gjest Vevila Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Er så utrolig lei av å bare ligge hjemme på sofaen. Har ligget her nesten nonstop siden uke 34, og har nå 3 uker igjen til termin. Er jo ikke så lenge det, men jeg er dritt lei av serier og fb spill! Pga bekkenløsning og sterke kynnere er jeg heldig om jeg får brettet noen klær og ordnet litt på barnerommet så den gleden har jeg heller ikke. Tenkte en stund på håndarbeid, men tror ikke jeg har tålmodighet til det Hva gjorde du de siste ukene før termin?
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Er neppe til hjelp ettersom du har bekkenløsning, men...Jeg gikk en times tur (sakte tempo) nesten hver dag med en annen venninne som var i permisjon, jeg gjorde mye husarbeid, fra uke 30 til uke 34 pusset jeg opp barnerommet, fra uke 34 og fram til termin innredet jeg barnerommet gradvis, bakte boller, lå på sofaen og daffet og prøvde å være litt sosial, men det ble lite av det gitt. Jobbet for øvrig litt fram til uke 37, men var bare deltidsjobb. Med andre ord gjorde jeg alt det du ikke klarer. Håndarbeid har heller ikke jeg tålmodighet til å lære meg. Er ikke flink til sånt så hadde brukt svært lang tid på å lære meg det. Hva med å begynne på babyalbumet? Jeg lagde det selv i stedet for å kjøpe det ferdig et. Lagde familietre, tabell over vekt, høyde og hodeomkrets, skrev litt om graviditeten, limte inn ultralydbilder, magebilder og litt sånt. Så man kan gjøre en god del før man setter inn bilder av den nyfødte babyen. Endret 14. juni 2013 av Teriyaki
Gjest Tekola Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jeg satte i gang med strikkeprosjekter, jeg da. Laget en kjole og lue hun hadde på seg på vei hjem fra sykehuset, og siden det gikk kjappere enn forventet begynte jeg på en heldress. Og så så jeg serier og filmer samtidig. Og hang maaaasse på KG Fotoalbum generelt sett er jo fint, om du har bilder fra ulike ferier og slikt liggende på pc? Eller som foreslått over her, å gjøre klart til å lage babyalbum
Gjest Vevila Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Takk for svar! Skal i allefall begynne på babybok, det hadde jeg helt glemt ut! Tenker jeg må få mannen ut til å kjøpe en bok jeg kan fylle ut, er ikke særlig kreativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå