AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg fikk et barn for snart 3 år siden, og det er på høy tid å få trent opp magen litt igjen! Jeg er ikke overvektig, ser veldig slank ut. Men skinnet kan bedra. Etter jeg ble mor har jeg latt kroppen "forfalle", så selv om jeg ser slankere ut nå mot før fødsel, så er det fordi musklene mine har forsvunnet litt og litt over de siste 3 årene. Jeg har nå, endelig, begynt å ta opp treningen litt og litt igjen. Jogger en del, er blitt mer aktiv ute med barnet og går på noen turer i skog og mark nå og da. Men ser at jeg skulle fokusert mer på magen, type styrketrening. Magen ser litt rar ut, som før riktignok, men strammer jeg magemusklene så ser jeg at de er virkelig utrente (har et håndtak over, men den har jeg ikke som mål å fjerne- hatt den i alle år) og at jeg har vært altfor lite flink til å trene de på plass igjen etter fødsel. Er planken en god start? Eller foretrekkes situps? Jeg har aldri trent styrke utenom gymtimene på skolen, så tenkte jeg skulle spørre her Takk for evt svar Anonymous poster hash: 8bb03...775
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Jeg ville startet med planken. Og søk på core-øvelser på you tube, så vil du finne masse øvelser for magen som du kan gjøre hjemme. Lykke til! Anonymous poster hash: a55d6...1a0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Flott, synes planken er tyngre, men lettere enn situps Takk for lykkeønskninger, tror nok magen min kommer tilbake i god form med planken Anonymous poster hash: 8bb03...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå