AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Han liker ikke mange bilder, men da er det på en måte nesten verre. Det er utvalgte venninner/bekjente han liker bildene til...og da selvsagt de som er langt yngre enn meg eller langt penere. Og jeg sliter med dette. Anonymous poster hash: 46723...054
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Han liker ikke mange bilder, men da er det på en måte nesten verre. Det er utvalgte venninner/bekjente han liker bildene til...og da selvsagt de som er langt yngre enn meg eller langt penere. Og jeg sliter med dette. Anonymous poster hash: 46723...054 Og hva har du tenkt å gjøre med det?
frøkna Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Det skjønner jeg, jeg ville også blitt sjalu. Jeg syns det er rart når menn som er i et forhold repetetivt liker f. eks profilbilder da som er bare av denne ene personen. Her og der er jo en ting men om det er snakk om maaange så er det rart ja. 12
Gjest ida Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Har vært borti problemet, og kjenner meg igjen. Det der er ikke gøy. Vanskelig å ta opp, fordi man blir en stalker/kontrollerende/sjalu kjæreste i det man sier noe. Et like på fb er jo så lite liksom. Men det kan alikevel si en del. En jeg var på dealeren med begynte å trykke "liker" på div statuser og profilbilder til en rekke jenter som var langt heldigere utseendemessig enn meg. Det var slik jeg fikk øynene opp om at interessen for meg begynte å dabbe av... Så aldri slik aktivitet i starten når interessen for meg var stor. Du er jo i fast forhold, så ville nok ikke følt meg så truet. Ville bare si at jeg kjenner igjen det stikket av sjalusi
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Har opplevd det samme. Jeg spurte hvem hun var en dag og fikk vite at hun hadde vært barnepiken hans. Har møtt henne nå, kjempekoselig dame, gift med flere barn, og holder seg veldig godt for alderen Det kan være han trykker liker på alle bilder han syns er hotte og sexy, og det kan være helt uskyldig. Jeg ville tatt en prat med han om jeg var deg, for ingen andre enn han kan svare på hvorfor han gjør som han gjør. Anonymous poster hash: caf54...6ab
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 tar det som en selvfølge at kjæresten min ikke sitter og liker ditten og datten på Facebook, synes det er utrolig umodent. Men så er ingen av oss på Facebook heller og det tror jeg flere kunne hatt godt av:) Anonymous poster hash: 3e990...79c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Slett han som venn. Enkelt og greit.Anonymous poster hash: 52dfc...9fd
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Jepp, det er vanskelig å være 13 år... Ikke like vanskelig som å vise folkeskikk tydeligvis... Anonymous poster hash: caf54...6ab 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 Han liker ikke mange bilder, men da er det på en måte nesten verre. Det er utvalgte venninner/bekjente han liker bildene til...og da selvsagt de som er langt yngre enn meg eller langt penere. Og jeg sliter med dette. Anonymous poster hash: 46723...054 Kanksje du ikke lenger tiltrekkene for ham lenger? Legger du ut bilder av deg selv som gir han grunn til å like dine bilder? Dette blir litt for overfladiske grunner til å klage på at mannen din ikke gir deg oppmerksomhet på et sosialt nettsted. Alle forfaller med alderen. Anonymous poster hash: 351a2...30f
Creure Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Om han liker profilbilder til andre jenter (gitt at de ikke er bestevenner/slekt osv) synes jeg du har grunn til å reagere, men du vil også virke veldig sjalu om du tar det opp. Hvis tilliten deres er 100% ellers og han ofte forteller deg at du er den fineste, må du kanskje jobbe med deg selv for å vite at du er god nok og ikke trenger å bekymre deg :-) 1
Havbris Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Jeg tilhører sikkert en helt annen generasjon enn deg TS, og jeg bekymrer med over at den oppvoksende generasjon lar sosiale medier få så stor plass i livet. Mange bruker Facebokk som en offentlig arena der de kringkaster sine tanker i ett kjør. Før vi ga disse mediene så stor plass, så forble tanker inne i hodene våre. Jeg kunne se på et fotoalbum og tenke mine tanker. Noen bilder likte jeg og noen bilder var ikke så fine. Idag har "likes" blitt så viktig at mange overvåker hvem som liker, og hvem som ikke liker. Det virker som mange skaper sin identitet ut fra hvordan man blir møtt på Facebook. Mannen min er ikke spesielt aktiv på FB, og om han hadde "likt" noen bilder av damer som var vakrere enn meg, så tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg så mye (selv om jeg vet at jeg ikke skal sammenlikne forhold). Jeg vet at verden består av kvinner som er vakrere, slankere etc, og dette ser han jo sikkert hver eneste dag, i virkeligheten. Men han har valgt meg, i virkeligheten. Problemet med "likes" på FB ligger vel mest i hvor stor plass vi skal gi det i vårt virkelige liv. Og da er det kanskje viktig å snakke med hverandre om hva slags plass FB skal ha i forholdet? Er det der vi kommuniserer våre tanker og meninger, eller skal vi kommunisere dette ansikt-til-ansikt? 3
miramis Skrevet 16. juni 2013 #14 Skrevet 16. juni 2013 Om han liker profilbilder til andre jenter (gitt at de ikke er bestevenner/slekt osv) synes jeg du har grunn til å reagere, men du vil også virke veldig sjalu om du tar det opp. Hvis tilliten deres er 100% ellers og han ofte forteller deg at du er den fineste, må du kanskje jobbe med deg selv for å vite at du er god nok og ikke trenger å bekymre deg :-) Hahhaaha er det virkelig noe gale med å like en venn sitt bilde? Tror du virkelig typen min går rundt og er usikker grunnet jeg har likt kompiser sine bilder? Hvis det å like noens bilde er synonymt med å ville ligge med de, da har jeg jammen hundre menn som alternativ hvis det blir slutt mellom meg og kjæresten. 2
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #15 Skrevet 16. juni 2013 Hvorfor skal man jobbe med seg selv for å tåle sånt da? Bare tull at han skal like noens bilder. Hele facebooken er bare tull og ødeleggende for selvtilliten og parforhold. Kutt ut facebook begge to!!
Askmeagain89 Skrevet 16. juni 2013 #16 Skrevet 16. juni 2013 Si til han at du ikke liker det. Slutter han er det flott. Fortsetter han ville jeg revurdert forholdet
Creure Skrevet 16. juni 2013 #17 Skrevet 16. juni 2013 Hahhaaha er det virkelig noe gale med å like en venn sitt bilde? Tror du virkelig typen min går rundt og er usikker grunnet jeg har likt kompiser sine bilder? Hvis det å like noens bilde er synonymt med å ville ligge med de, da har jeg jammen hundre menn som alternativ hvis det blir slutt mellom meg og kjæresten. Tror ikke noe som helst om typen din jeg, det er snakk om TS og hennes situasjon, og hun sier at hun blir sjalu av det. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #18 Skrevet 16. juni 2013 Han liker ikke mange bilder, men da er det på en måte nesten verre. Det er utvalgte venninner/bekjente han liker bildene til...og da selvsagt de som er langt yngre enn meg eller langt penere. Og jeg sliter med dette. Anonymous poster hash: 46723...054 Siden du sliter med dette skal du ta det opp med han. Hvis han ikke skjønner at dette er noe du ikke liker, burde du rett og slett ikke bruke mer tid på han. Det høres tåpelig ut, men du skal ha det godt i et forhold, derfor. Dessuten er det med å bagatellisere facebook med alle sine fordeler og ulemper en ganske tynn grunn.
Gjest LonelyAngel Skrevet 16. juni 2013 #19 Skrevet 16. juni 2013 Jeg hadde heller ikke likt det. Når han liker ett bilde av en annen jente på facebook gir han egentlig beskjed til henne indirekte at han liker hvordan hun ser ut. Hvorfor gjøre slik når man er i forhold? Jeg hadde sagt det jeg. Heldigvis har ikke min kjæreste facebook. 2
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #20 Skrevet 16. juni 2013 Jeg hadde heller ikke likt det. Når han liker ett bilde av en annen jente på facebook gir han egentlig beskjed til henne indirekte at han liker hvordan hun ser ut. Hvorfor gjøre slik når man er i forhold? Jeg hadde sagt det jeg. Heldigvis har ikke min kjæreste facebook. Heldig du som ikke har kjæreste med facebook. Jeg skal sørge for at den kjæresten jeg en gang får skal ha facebook sammen med meg. Begge må lage ny side. Høres det galt ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå